Dagens frokost

Karoline_

Flørter med forumet
Dagen frokost er litt salt kjeks å noen skurker med cola...er så kvalm at ingen ting friste(ska på ultralyd i dag så er ekstra nervøs,å det hjelper ikke på:)
Dere som sliter med kvalme,hva får dere i dere til frokost?? Viss eg ikkje spise så blir eg enda dårlige,å viss eg spise komme det kanskje i retur Hehe,ikkje lett det her:)

Ofte kvalm på morgenen, spiser sprett yoghurt :) brekker meg av klumper i yoghurten fra før, så må ha klumpfri

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiste akkurat ei brødskive og to minutter etterpå kom den i retur :-( Er litt lei av dette nå! Det er mye som smaker godt og som frister, men blir så kvalm rett etter jeg har spist...

Jeg pleier å starte med mariekjeks og en kopp mynte te. Da pleier den værste kvalmen å gi seg slik at jeg kanskje får i meg et knekkebrød ;)

Ka sånn er det her og,har kjempe lyst på alt slags,men når eg spise det blir eg kvalm å alt komme i retur....men blir jo så slapp og når eg ikkje klare å holde på mat:( trur eg ska kjøpe loff i dag å prøve i måren,skal på jobb,å vil ikkje at dei skal få mistanke enda...:)

Er ikke så kvalm at jeg spyr, men når jeg er kvalm så får jeg kun i meg frukt.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Lykke til på ul i dag :)

Sliter ikke med kvalme/oppkast (heldigvis).
Men ville bare si god bedring og lykke til på ul :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Kvalmen blir verre hvis jeg ikke får i meg mat, så enda så lite lyst jeg har på mat, Tvinger jeg meg selv til å ete en toast med ost og skinke. Smeltet eller sprøstekt ost funker av en eller annen merkelig grunn mot kvalmen.

Kvalmen blir verre hvis jeg ikke får i meg mat, så enda så lite lyst jeg har på mat, Tvinger jeg meg selv til å ete en toast med ost og skinke. Smeltet eller sprøstekt ost funker av en eller annen merkelig grunn mot kvalmen.
Det gjør den hos meg også :)

Har laget innbakte pølser, å horn,håper det sklir ner i måren tidlig:)
Nett komt heim fra ultralyd, spå deiligt å få bekreftelse på at alt er bra:) kjenner eg har lyst å bestille en ny time med en gang, var en sprellende og perfekt baby inni der:)

Jeg starter dagen med litt startkjeks og iskaldt vann før jeg står opp. Rett etter dusjen må jeg som regel ha leverpostei-skive stående klar på badet (det ordner mannen min) for å ikke kaste opp. I dag likte jeg ikke leverpostei lenger, så da ble det egg og avokado på skiva. Må ha litt milde smaker for å ikke bli dårlig:( litt kjedelig, håper på bedre tider snart:)

En god frukt-smoothie pleier å hjelpe her i gården! Da får jeg hvertfall i meg noe godt og næringsrikt.. :)

Bare spiser noe rett å slett…. Hehe. Har ikke spydd! Heldivis håper jeg slipper! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp