Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er avhengig av eggFikk lyst på frokosten dinMen,har ikke egg
![]()
For meg ble dette perfekt =)Åå det såg godt ut!!
Jeg også elsker egg.. Tenkte på det perfekte kokte egget ista faktisk.![]()
Prøver da, er ikke alltid det slår så bra utSå kjempegodt ut, så sunn du er![]()
Prøver da, er ikke alltid det slår så bra ut
Men det er jo så veldig godt daOg jeg får så masse energi!
Ja en slik frokost blir jeg veldig mett av.JaBlir du skikkelig mett av frokosten, og hvor lenge går det til du må spise igjen?
Ja en slik frokost blir jeg veldig mett av.
Spiser jeg brød blir jeg oppblåst og fort sulten igjen
Holder hvertfall 3 timer før jeg MÅ spise, men jeg kan få lyst på noe før den tid![]()
Det kommer selvsagt an på hvilket brød man spiser også daJeg er litt låst fast i brødet, men jeg blir mett lenge av det da, kan gå nesten 5 timer før jeg trenger mat igjen, ihvertfall ikke nå som jeg går bare hjemme. Men det er så kjedelig hehe![]()
Det kommer selvsagt an på hvilket brød man spiser også da
Vanlig butikkbrød kan jeg nesten ikke spise lenger. Blir LETT luftig, for å si det mildt!
Det er sikkert mettende og godtSpiser lavkarbobrød fra bakeri jeg, det er utsalg rett i nærheten, 20 kr på alt av brød![]()
Det er sikkert mettende og godt![]()
Det er som regel det i en del lavkarbobakst =)Veldig saftig, tror det er en del egg i det![]()
Det er som regel det i en del lavkarbobakst =)
HeheBlir ikke så sunn lenger når jeg har syltetøy på da heeheBurde kanskje ta på mer egg
![]()