Dagens frokost

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her er min og T sin frokost :)
ImageUploadedByBV Forum1362554669.103138.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362554697.131932.jpg

Åå det såg godt ut!!
Jeg også elsker egg.. Tenkte på det perfekte kokte egget ista faktisk. ;)

Åå det såg godt ut!!
Jeg også elsker egg.. Tenkte på det perfekte kokte egget ista faktisk. ;)
For meg ble dette perfekt =)
Vi har endelig funnet ut hvordan vi får det perfekt på ovnen vår :p

Så kjempegodt ut, så sunn du er:-)

Prøver da, er ikke alltid det slår så bra ut :p
Men det er jo så veldig godt da :D Og jeg får så masse energi!

Ja:-) Blir du skikkelig mett av frokosten, og hvor lenge går det til du må spise igjen?

Ja:) Blir du skikkelig mett av frokosten, og hvor lenge går det til du må spise igjen?
Ja en slik frokost blir jeg veldig mett av.
Spiser jeg brød blir jeg oppblåst og fort sulten igjen :o
Holder hvertfall 3 timer før jeg MÅ spise, men jeg kan få lyst på noe før den tid :p

Ja en slik frokost blir jeg veldig mett av.
Spiser jeg brød blir jeg oppblåst og fort sulten igjen :eek:
Holder hvertfall 3 timer før jeg MÅ spise, men jeg kan få lyst på noe før den tid :p

Jeg er litt låst fast i brødet, men jeg blir mett lenge av det da, kan gå nesten 5 timer før jeg trenger mat igjen, ihvertfall ikke nå som jeg går bare hjemme. Men det er så kjedelig hehe:-)

Jeg er litt låst fast i brødet, men jeg blir mett lenge av det da, kan gå nesten 5 timer før jeg trenger mat igjen, ihvertfall ikke nå som jeg går bare hjemme. Men det er så kjedelig hehe:)
Det kommer selvsagt an på hvilket brød man spiser også da :D
Vanlig butikkbrød kan jeg nesten ikke spise lenger. Blir LETT luftig, for å si det mildt!

Det kommer selvsagt an på hvilket brød man spiser også da :D
Vanlig butikkbrød kan jeg nesten ikke spise lenger. Blir LETT luftig, for å si det mildt!

Spiser lavkarbobrød fra bakeri jeg, det er utsalg rett i nærheten, 20 kr på alt av brød:-)

Det er som regel det i en del lavkarbobakst =)

Blir ikke så sunn lenger når jeg har syltetøy på da heehe:-) Burde kanskje ta på mer egg:-)

Nammis:D Her blei det 2 rygsprø med pepperrots smørost på, skikkelig godt:D Og en kopp ammete, da;)

Den osten må jeg prøve :)

Den osten høres god ut:-)

Back
Topp