Dagens form

blessed

Betatt av forumet
Hvordan har du det nå? Sover du bra? Noen plager?
Nysjerrig hvordan dere har det ☺️ Jeg sover utrolig dårlig for tiden. Avogtil kun et par timer om natten og ingen hvil :hungover: Brennende følelse i lysken når jeg står eller går for mye. Ellers skal jeg ikke klage :p Mange som har det tusen ganger verre:wideyed:

De fleste dagene er formen helt på bånn. Kvalm, trøtt og sliten..det eneste som hjelper når det blir ille er å ta meg en blund i 1-2timer. Har visst lavt blodtrykk og lav blodprosent så jm ba meg ta jerntilskudd og omega3.

Våkner også ofte på natta fordi jeg må på do. Plages mye med bekkenet så snur meg hele tiden fra den ene siden til den andre, så med andre ord sover jeg meget dårlig :p

Last edited:
Kan svare her nå fordi jeg er våken som normalt, kl er 03. Sover veldig dårlig hver natt. Varme, leven i magehuset og vonde stillinger. Tre måneder til sånn her og jeg er sinnsyk før jeg får barn..

Formen er ellers ok da! Litt plagsomme kynnere hele dagen bare. Godt å få klaget litt, skulle gjerne sovet igjen nå ;-)

Sover veldig dårlig pga smerter I bekkenet. Blir bare værre og værre, nå verker det konstant, og er veldig smertefullt å snu seg I sengen.

Gleder meg til å bli ferdig, og håper jeg blir mye bedre etter fødsel!

Hadde lyst på flere barn, men spørs med dette bekkenet!

Har lite energi og er mye trøtt! Sover dårlig om natta.. Våkner av at jeg har vondt i ryggen pga samme sovestilling og må opp på do. Om jeg skal klare å underholde storesøster, så måå jeg ha en dupp på dagtid/etm..

Jeg har hatt det veldig bra i det siste, om du ser bort fra vann i føtter :p men i dag er en dårlig dag.. Selvfølgelig første dagen i ferien til Snuppa og jeg er alene med henne på dagtid hele uka.. Hurra.. Går seg nok til :)

Tja, ka skal man si... Sover dårlig, beste sovestillinga e som oftest sittans... E sykemeldt, vært d en mnd no og blir vel å være d frem til permisjonsstart... Plages med svangerskapsdiabetes, hodepine, svimmelhet, bekkenet, mye nedpress og en liten som ligg helt nede i bekkenet... samme gjorde storesøstra så dem vil at æ tar d med ro så at æ kanskje slepp unna blødning, fare fortidlig fødsel og ikke minst at æ begynne å svimme av pga press på hovedpulsåra... Men ellers bra... ;) No e samboeren og jentungen på 3år hjemme med meg sia d e ferietid, d e litt godt så ikke dagan blir så lang :)

Jeg kan egentlig ikke klage.. Sovnet ikke før sent, våknet 03 av den vanlige doturen. Våknet igjen 07.20 - og lå og vred meg til jeg skulle opp 08.20. Det som plager meg mest nå er egentlig varmen. Og småvondt bak i ryggen av å gå, men ikke noe voldsomt annet av plager.

Her er formen veldig bra. Sover utrolig godt - og skulle gjerne sovet hele dagen! :P Har hatt litt hovne føtter de siste dagene, men det går helt fint egentlig. Ryggsmertene gav seg mens jeg var i Tyrkia, så nå har jeg faktisk kost meg masse med magen og formen min. Har ingenting å klage over! Håper det fortsetter sånn :D

Våkna med hodepine i dag... Men tror det er pga varmen de siste dagene og regn i dag. Hodet mitt reagerer ofte på været, får ofte hodepine eller migrene når det byttes mellom høy og lav trykk og spesielt når regn er på vei. Ligger i slekta. Håper lillemor slipper unna!
Sover litt opp og ned fortiden.. Føler meg ikke alltid opplagt etter mange timers søvn... Bekkenet virker ok akkurat nå, men har også akkurat stått opp. Pleier å kødde seg til bare jeg skal gjøre noe... Har ikke hvert svimmel på 1 uke, så tommel opp for den ;)
Føler meg sliten for tia, blir tungpusta om jeg må gå oppover bakke eller trapper.. Kynnere er daglig, litt kjedelig... Får dem når jeg gjør andre ting enn å slappe av... Uff, dette ble veldig negativt.... Får påføye at frøkna virkelig romsterer i hyblen sin. I går f.eks så stakk plutselig rompa ut, så en fot/arm osv. Morsomt å se på og kjenne på. Men når hun snurrer rundt, kan det ofte føles litt ubehagelig.. Men veldig morsomt med liv i magen :)

Har hatt det veldig bra hele svangerskapet!! Og har det egentlig fortsatt bra:) Begynt å kjenne at det stikker/knyter seg i bekkenet på høyre side når jeg går/står mye!! Så må finne en balanse mellom og sitte og stå:) sover godt om nettene og er sjelden trøtt og sliten:D sliter litt mer å sove nå i varmen, men det er fordi det er varmt!!

Har hatt hjemmekontor i en månedstid pga bekkenet - og nå endelig ferie! Planen er å ta det helt med Fo. Noen hode dager og andre hvor jeg er så sliten at jeg bare vil gråte.

I morgen skal vi kjøre fra Oslo til Bergen. Vi er forberedt på å overnatte,underveis for å si det slik..

Men det er jo kort tid igjen - selvom det føles som ufattelig. Ferie hele juli og så tre uker på jobb før permisjon:)

Sover ofte dårlig, og våkner gjerne om natta uten å få sove igjen. Smerter i bekkenet hvis jeg går for mye. Blir fortere sliten nå, må hvile ofte. Kynnere.

Det verste er dårlig søvn.. blir ikke mer enn 2-3 timer pr natt. Har blitt 50 % sykemeldt pga dette. Har ikke så dårlig samvittighet.. det er jo så stille og kjedelig på jobben nå uansett. ;)

Ellers er formen grei.. begynner bare å bli tungt og det er mye hoffing på meg i løpet av en dag. :p

Sover veldig dårlig om nettene og er plaget med kynnere en gang i blant, men er i fin form ellers. :)

Vært fin hele veien. Litt dårlig mellom uke 7-9. nå er "problemene" at jeg har mye vann I kroppen, noe jeg har hatt siden rundt uke 19. så sliter jeg med søvn om natta. Våkner hver time fra 02-03 ei gang. Veldig slitsom da jeg jobber både kveldsskift og dagskift om hverandre. Bare 7 uker og 5 dager igjen til permisjonen begynner så får bare glede seg til det!

Formen er bedre i dag ;) Selv om jeg ikke sovnet før 3.30-4.00 tia.. Våkna plutselig når jeg la meg rundt 12 og ble ikke trøtt, måtte tisse hver 20-30 min (lille mor ligger med hodet på blæra) og så ble jeg sulten igjen så da var det bare å stå opp og spise.
Så kjenner meg litt tung i hodet, men ellers er kroppen fin igjen ;)

All medfølelse til dere som ikke har det bra. Her er formen fortsatt på topp, jobber og pusser opp hjemme. Sover bra og alt vel. Føler meg veldig heldig! Eneste jeg kan sette fingen på er at når lille er aktiv i magen er hun virkelig aktiv også, slik at det gjør vondt :-/ men skal ikke klage av det!

Back
Topp