Den var fin da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fin da
Jepp, så blir det pose til vinteren tenker jegDen var fin da![]()
Trengte ny størrelseOh, helt ny garderobemye fint!
Sånne nattdrakter med sauer har snuppa mi ogsåTrengte ny størrelsevanskelig å ikke ta med hele butikken
Hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Alle klærne er kjøpt på H&MSånne nattdrakter med sauer har snuppa mi ogsåhvor kjøpte du de med Ole brumm på?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hmmmmm, ny tur innom der må visst planlegges ;-) Herregud hvorfor sover jeg ikke??Alle klærne er kjøpt på H&M![]()
Der jeg var var det en del fine plagg til 30-50-75 krHmmmmm, ny tur innom der må visst planlegges ;-) Herregud hvorfor sover jeg ikke??
Kjenner meg igjen i det.. Var såvidt at jeg ikke tok med meg flere bodyer hjem i går. Grunnen var at jeg eegentlig så etter sparkebukser. Så lette, men fant ikke, så måtte jeg ta toget. Puh,Der jeg var var det en del fine plagg til 30-50-75 krskummelt å shoppe til lille, går lixm litt amok
haha
Oi, ja det er skummelt! Baller fort på segDer jeg var var det en del fine plagg til 30-50-75 krskummelt å shoppe til lille, går lixm litt amok
haha
Man får alt for mye tøyOi, ja det er skummelt! Baller fort på seg
Der jeg var var det en del fine plagg til 30-50-75 krskummelt å shoppe til lille, går lixm litt amok
haha