Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den gjorde det, så da måtte den bare bestillesDen genseren så vanvittig god ut!!
Den genseren så vanvittig god ut!!
http://www.aliexpress.com/snapshot/266754449.html sånn skulle jeg jo gjøre daDen genseren så vanvittig god ut!!
http://www.aliexpress.com/snapshot/266754449.html sånn skulle jeg jo gjøre da![]()
Skummelt med sånne sider*lukke og ikke se på igjen før jeg evt. får råd*
Skummelt med sånne siderender opp med å bruke masse penger man ikke har
Hehe

Så masse fintEndelig har jeg hatt en shoppingdag å! Lenge siden sist nå!
Vis vedlegget 31329
Klær og sko storebror skal ha i dåpen! Ble 2 bukser, så kan han velge
Vis vedlegget 31330
Sparkebukse, body, lue og sokker fra Name it til Leona
Vis vedlegget 31331
Såklart mer Newbie klær
Vis vedlegget 31332
Pysjer og tøfler fra H&M
Vis vedlegget 31333
Pysj fra Lindex
Vis vedlegget 31334
Måtte ha denne også, selv om de til guttene var tøffere
Vis vedlegget 31335
Sparkebukse fra Lindex, syns den var så kul
Vis vedlegget 31336
Sett ifra Lindex
Vis vedlegget 31337
Og kjole snuppa skal ha etter kirka på dåpsdagen![]()
Til storesøster ble det hvite tightser og nye turnsko denne gangenOgså kjøpte jeg gave til min hemmlige venn
Til meg ble det foundation og strømpebukse til søndag
![]()
Så masse fintlikte veldig godt den med " bambi" på, er det lindex jeg ser på lappen?
![]()
Takk ! Er så moro med shoppingdager !Så masse fintlikte veldig godt den med " bambi" på, er det lindex jeg ser på lappen?
![]()
Hehe, ser du hvordan det går når en bare ser på bildeneStår "Sett ifra Lindex" under bildet hvertfall.![]()
Du har kanskje brukt ugle pysjen fra lindex alt men her krympet den 2(!!!) str etter en vask på 40 grader så jg måtte kjøpe nyEndelig har jeg hatt en shoppingdag å! Lenge siden sist nå!
Vis vedlegget 31329
Klær og sko storebror skal ha i dåpen! Ble 2 bukser, så kan han velge
Vis vedlegget 31330
Sparkebukse, body, lue og sokker fra Name it til Leona
Vis vedlegget 31331
Såklart mer Newbie klær
Vis vedlegget 31332
Pysjer og tøfler fra H&M
Vis vedlegget 31333
Pysj fra Lindex
Vis vedlegget 31334
Måtte ha denne også, selv om de til guttene var tøffere
Vis vedlegget 31335
Sparkebukse fra Lindex, syns den var så kul
Vis vedlegget 31336
Sett ifra Lindex
Vis vedlegget 31337
Og kjole snuppa skal ha etter kirka på dåpsdagen![]()
Til storesøster ble det hvite tightser og nye turnsko denne gangenOgså kjøpte jeg gave til min hemmlige venn
Til meg ble det foundation og strømpebukse til søndag
![]()
Jeg har også den uglepysjen, syns den krympa(likevel om den bare er vaska på hurtigprog på 30el40 grader) i tillegg synd jeg den ble stygg og blass i fargen etter en vaskDu har kanskje brukt ugle pysjen fra lindex alt men her krympet den 2(!!!) str etter en vask på 40 grader så jg måtte kjøpe ny
Du har kanskje brukt ugle pysjen fra lindex alt men her krympet den 2(!!!) str etter en vask på 40 grader så jg måtte kjøpe ny
Jeg har også den uglepysjen, syns den krympa(likevel om den bare er vaska på hurtigprog på 30el40 grader) i tillegg synd jeg den ble stygg og blass i fargen etter en vaskmen den er såå søt<3