Dagens facebook status !

me84

Elsker forumet
Å herregud jeg har en på face som oppdatere statusen heeele tiden !

Det siste fra henne ca 1 time siden ;

"Har laget enciladas med kylling,så får vi se om magen min tåler dette :)"

47 minutterr senere.......oppdatert fra mobil;

"jaja,det gikk IKKE bra!!!!!"

Hva er dagens på din face?

ORIGINAL: me84

"Har laget enciladas med kylling,så får vi se om magen min tåler dette :)"47 minutterr senere.......

Herlig!

hehe, erre muuuulig?

jeg har en på face som oppdaterer heeele tiden og bare med mæl...

nå skal jeg følge Tom på skolen
da kom Tom hjem fra skolen
Lager biff til middag
Biff var gaggu godt
Tom har Per på besøk, de ser film

osv osv osv[&o][&o][&o]

haha faktisk!!!

Har ingen morsomme som den, men har ei der som HEEEELE tiden endrer statusen sin!! Nå har hun nettopp født og hvert 20.minutt er det ny status oppe og går.. Hun var også syk i svangerskapet og skal LOVE deg at hun fortalte hvordan hun hadde det heeeele døgnet gjennom.. GAAAD!!

hehehe genialt :P

Her har det vært "SNØØØ[:@]", "det snør![:D]" "det snør det snør tiddelibom" x 1000 idag....

Ja, det er vinter. Og om vinteren må man nesten regne med litt snø :P Og jeg er fult klar over at det snør, og trenger ikke 1000 oppdateringer om det på face [:D]

Har ei som har klaga på NAV i mange mnd. Ho har visst ikkje fått penger de siste 3 mnd. Og i dag sto det att ho sku å ta tatovering. Og med bilde, og så spurte ei ka den kosta og da skrev ho 2000 kr.

Og i forgårs var statusen: Jaja, makaroni med ketchup til middag i dag og.

ORIGINAL: eplemos

Har ei som har klaga på NAV i mange mnd. Ho har visst ikkje fått penger de siste 3 mnd. Og i dag sto det att ho sku å ta tatovering. Og med bilde, og så spurte ei ka den kosta og da skrev ho 2000 kr.

Såpass jah..[8|]

ORIGINAL: Mitsukai

Her har det vært "SNØØØ[:@]", "det snør![:D]" "det snør det snør tiddelibom" x 1000 idag....

Ja, det er vinter. Og om vinteren må man nesten regne med litt snø :P Og jeg er fult klar over at det snør, og trenger ikke 1000 oppdateringer om det på face [:D]

Hihi eg har iallefall ikkje plaget deg endå med den statusen [8D]

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: Mitsukai

Hihi eg har iallefall ikkje plaget deg endå med den statusen [8D]

heheheh :P e akkuratt likt kvar gång det komme litt kvite flak fra himmelen jo ;P

ORIGINAL: eplemos

Da e det ikke det minste synd i vedkommende! [8|]

Suge og slikke, få toppen hard.. Nærmer seg sakte med et åpent sinn.. Prøver deretter å putte den inn....... Hvis den svinger, og ikke vil, så slikk den en gang til ...

Det å tre tråd i en nål er ikke lett... HA HAA HA HA HA! [:D]

"Hvert år skader tusenvis av mennesker seg på glattisen. Sett denne på din status dersom du synes brokkoli ligner på et tre" :)

Eller så har jeg en gammel nabo som endrer sivil status to-tre ganger om dagen! Alltid spennende å følge DEN utviklingen..

Sett dette som din status i minst en time hvis du eller noen du kjenner har, eller hadde, en usynlig sykdom (diabetes, Crohns, Revmatoid artritt, nyresykdom, epilepsi, Fibromyalgi,ryggsmerter, MS, ME, KOLS, Lupus, depresjon, leddsmerter, etc etc) Gjør det for alle som har en usynlig sykdom .... det er en daglig kamp å være syk på innsiden, mens andre synes du ser frisk ut!!! .... Vis din støtte og sympati!!

ORIGINAL: ¤Stumpen¤

ORIGINAL: me84

"Har laget enciladas med kylling,så får vi se om magen min tåler dette :)"47 minutterr senere.......

Herlig!

Haha!! [:D]

ORIGINAL: Isolde85

"Hvert år skades tusenvis av mennesker seg på glattisen. Sett denne på din status dersom du synes brokkoli ligner på et tre" :)

Eller så har jeg en gammel nabo som endrer sivil status to-tre ganger om dagen! Alltid spennende å følge DEN utviklingen..

Utrolig bra.
Begge deler egentlig.

Jeg har en som MÅ ha "i ett forhold/forlovet" på fb, selv om hun er singel, for hun får så mange friendrecuest fra menn hun ikke en gang aner hvem er. Det er kanskje ikke så rart, siden hun har knabba profilbildet til en modell, og later som det er henne.... Jadda[&:] (host, hun er over, host, 40 år, host)

ORIGINAL: valentinesbaby

hehe, erre muuuulig?

jeg har en på face som oppdaterer heeele tiden og bare med mæl...

nå skal jeg følge Tom på skolen
da kom Tom hjem fra skolen
Lager biff til middag
Biff var gaggu godt
Tom har Per på besøk, de ser film

osv osv osv[&o][&o][&o]

Har ei slik jeg også... I går hadde hun 4 statuser på 1 time..

ORIGINAL: Anetteee..

Suge og slikke, få toppen hard.. Nærmer seg sakte med et åpent sinn.. Prøver deretter å putte den inn....... Hvis den svinger, og ikke vil, så slikk den en gang til ...

Det å tre tråd i en nål er ikke lett... HA HAA HA HA HA! [:D]

hahaha den likte jeg[8D]

"Hvert år skades tusenvis av mennesker seg på glattisen. Sett denne på din status dersom du synes brokkoli ligner på et tre" :)

ORIGINAL: Lissyjane

Ekte kvinner blir ikke sjalu om de ser sin x sammen med andre.
For hennes mor lærte henne å gi sine brukte leker til de mindre heldige;)

digger den der[:D]

" Indre verdier er når du uheldigvis har svelget en tikroning.." - atle 6 år. sto inne hos en vennine idag..

ORIGINAL: Zera

Fantastisk!! [:D][:D] stjal denne og håper det går bra[8D]

Back
Topp