Fikk akkurat telefon fra der hvor jeg søkte jobb, jeg fikk jobben allikevell[:)] Hun som hadde fått den først hadde vært der på opplæring i 3 dager, men det hadde ikke fungert, så nå var det jeg som fikk den[:)]
Men så har det seg slik at grunnen til at jeg ikke fikk den i utgangspunktet er at vi ikke har barn enda og han regnet med at det skal vi sikkert[&:] Jeg har ikke fortalt han hva vi skal igjennom[8|] Og jeg vet jo ikke en gang når vi skal i gang[&:]
Den jobben jeg har nå er ikke fast, men jeg trives veldig veldig godt[:)][:)][:)]
Den jobben jeg har fått tilbud om er fast og veldi interessante oppgaver, får ikke en slik sjanse igjen til å drive med dette[:)][:)][:)] Men jeg har ikke så godt inntrykk av han sjefen[&:]
Så nå har jeg litt av hvert å bryne hodet på til i morgen, da skal jeg ringe han tilbake[:)][:)][:)]
Bare kom med råd om dere har noen[;)]
Men så har det seg slik at grunnen til at jeg ikke fikk den i utgangspunktet er at vi ikke har barn enda og han regnet med at det skal vi sikkert[&:] Jeg har ikke fortalt han hva vi skal igjennom[8|] Og jeg vet jo ikke en gang når vi skal i gang[&:]
Den jobben jeg har nå er ikke fast, men jeg trives veldig veldig godt[:)][:)][:)]
Den jobben jeg har fått tilbud om er fast og veldi interessante oppgaver, får ikke en slik sjanse igjen til å drive med dette[:)][:)][:)] Men jeg har ikke så godt inntrykk av han sjefen[&:]
Så nå har jeg litt av hvert å bryne hodet på til i morgen, da skal jeg ringe han tilbake[:)][:)][:)]
Bare kom med råd om dere har noen[;)]
for at du har fått tilbud om fast jobb! Men forstår at du lurer på hva du skal gjøre.. vet ikke hva jeg ville gjort jeg.. [8|] Men det du skal huske er at om du blir gravid så har ikke sjefen din noen ting å si uansett. Det er noe han, og eventuell den nye jobben må ta når den tid kommer (forhåpentligvis om ikke lenge [;)]).