Dagens dilemma

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Fikk akkurat telefon fra der hvor jeg søkte jobb, jeg fikk jobben allikevell[:)] Hun som hadde fått den først hadde vært der på opplæring i 3 dager, men det hadde ikke fungert, så nå var det jeg som fikk den[:)]

Men så har det seg slik at grunnen til at jeg ikke fikk den i utgangspunktet er at vi ikke har barn enda og han regnet med at det skal vi sikkert[&:] Jeg har ikke fortalt han hva vi skal igjennom[8|] Og jeg vet jo ikke en gang når vi skal i gang[&:]

Den jobben jeg har nå er ikke fast, men jeg trives veldig veldig godt[:)][:)][:)]
Den jobben jeg har fått tilbud om er fast og veldi interessante oppgaver, får ikke en slik sjanse igjen til å drive med dette[:)][:)][:)] Men jeg har ikke så godt inntrykk av han sjefen[&:]

Så nå har jeg litt av hvert å bryne hodet på til i morgen, da skal jeg ringe han tilbake[:)][:)][:)]

Bare kom med råd om dere har noen[;)]

Ikke tenk på dette med graviditet i hvert fall! Det er definitivt noe de absolutt ikke har noe med[;)] Ellers er det vel bare du som kan ta valget[:)] Lykke til snuppa!!! Er spent på hva det blir til[:D]

for at du har fått tilbud om fast jobb! Men forstår at du lurer på hva du skal gjøre.. vet ikke hva jeg ville gjort jeg.. [8|] Men det du skal huske er at om du blir gravid så har ikke sjefen din noen ting å si uansett. Det er noe han, og eventuell den nye jobben må ta når den tid kommer (forhåpentligvis om ikke lenge [;)]).

Lykke til med valget ditt! [;)]

Uff ja vet jo at han ikke har noe med det, men Herr samvittighet kommer jo inn med en gang han bare nevner det[&:][&:][&:] Han har jo nesten ikke snakket om annet[:'(] Nei jeg får høre hva sjefen min der jeg jobber nå sier i morgen[:)]

Gratulerer med tilbud om fast jobb [:)]
Sjefen din har faktisk ikke lov til å nekte deg jobben pga graviditet eller planer om familieforøkelse, det er ulovlig og anses som diskriminerende.. Men skjønner godt at du tenker sånn, er jo noe å starte et arbeidsforhold på de vilkår oxo da, man vil jo ikke starte med en eventuell konflikt... Men lykke til iallefall, uansett hva du bestemmer deg for!

Ja det er akkurat det at han har vært så ærlig å sagt at det var grunnen til at hen egentlig ikke ville ansette meg[8|] Så da vet jeg jo klart og tydelig at han ikke er interessert i at jeg blir gravid[:'(] Når det er det aller største ønsket mitt[:)]

Husj, det var litt ekkelt. Altså, jeg hadde brydd meg mindre om hva arbeidsgiver egentlig mener, sånnsett, det har de jo ikke noe med. Men... det er noe med arbeidsmiljøet da, når arbeidsgiver er så... negativ, til det som er ditt livs største ønske... Det virker litt uproffesjonelt og jeg får følelsen av at han kanskje vil være "vanskelig" etterhvert?

(I know, jeg hører ikke hjemme her inne, jeg bare sniker litt... gjør meg litt kjent... sånn fordi....)

Ja det er akkurat det jeg tenker på også Ivara og Stella[8|] Er ikke sikkert han vil være så forståelsesfull når han får vite hva vi skal igjennom og tror nok arbeidsmiljøet kan bli der etter[8|][8|][8|] Hmmm Ikke enkelt dette nei, men skal som sagt snakke med min nåværende sjef i morgen, så får vi høre hva hun sier[:)] De fikk litt skjelven i boksa når jeg sa at jeg hadde søkt og begynte å komme med hint om ting som skal skje i fremtiden[:D][:D] Så det kan jo være de åpner seg litt mer når jeg sier at jeg fikk den[8D] 

Back
Topp