Dagens bruker 8/5 : _Milla

Martes

Elsker forumet
Jeg velger sladrevennen min _Milla som dagens bruker. Rundt fødselen så hadde jeg masse sms kontakt med _Milla. Selv om jeg hadde termin mange dager før henne klarte hun å slå meg på målstreken [:)], og lille Nora kom dagen før Amelia.

Du er en fantastisk jente, alltid positiv og har gode ord og er støttende til de som trenger trøst. Morsom er du også [:)] 

I det siste har vi alle merket at du er blitt super aktiv på HDLDMDS-tråden. Er vell ikke en dag uten et (eller flere... )innlegg der fra deg. [:)]

Du er kjempe flink til å ta bilder, og jeg må innrømme at jeg har stemt på bildet ditt på dagens bilde opp til flere ganger. (Uansett kunne jo ikke bilder av nydelige Nora blitt noe annet enn herlige [:)] )

Jeg har vært så heldig å treffe deg og Nora på BV treff en gang, jeg håper vi kan treffes igjen [:)] 

Ønsker deg en kjempe god lørdag [:)]

Ja du virker som ei kjempekjekk jente [:)] 
Husker bare koselige innlegg [:)] Nora er jo bare helt skjønn,
og ja flink å være med i bilde konkene og [:)]
Nyt dagen og god ordene.. Go'klem..

Har fått et kjempepositivt inntrykk av deg,alltid svar å få av deg, du virker veldig sympatisk og koselig. Kunne gjerne tenkt meg å treffe deg IRL [:D] Kjempeflink å ta bilder,og den søte søte jenta du har[:D]

Ha ei herlig helg!

milla min milla [:D][:D][:D][:D][:D] så flott og på tide at du ble dagens bruker[:D] 
du er ei super søt jente og har en utrolig vaker Nora[:D] du har alltid noe å si og om du ikke har det er det alltid ett smilefjes[:D] du er super å ha er inne og artige kommentarer har du plenty av[;)] regner med at du ikke ser denne før til mandag haha[;)] 

ha en flott dag og helg[:D][:D][:D] klemmer i fleng fra meg og emly

milla vaar!hva annet kan man si enn at du er en super positiv, nuuudelig jente med en vakker datter! HDLDMDS söster. Alltid blid, alltid göyal!

Åh så koselig! Tusen takk for "nominasjonen" Martes [:D][:D][:D] Har ikke vært så aktiv på Dagens-bruker trådene selv...så får litt dårlig samvittighet nå [&o] Dere er så gode å ha jenter! Veldig glad jeg kom på dette forumet sammen med så mange supre jenter [:D]

_Milla, du er ei veldig koselig jente, blid, positiv, støttende og morsom
Du er en fantastisk mamma til nydelige Nora.
Denne tråden fortjener du.
Stooor klem[:)]

_milla, _milla, bo-billa, Banana-fana fo-filla. Fee-fi-mo-milla, _milla!

Digger deg! Du er søt, snil, herlig og jenta de er til å smelte aldeles av! Guuuuri, Nora er så skjønn Skal vi spleise Nora og Nikko om noen år? *fniser*

Jeg er selvf enig i det som er skrevet over her om at du virker som en morsom, trivelig og sympatisk jente som alltid har noe koslig å si og du har ei nydelig lita tulle

Vel fortjent Milla, alltid hyggelige innlegg fra deg, og en såååå utrolig skjønn jente du ha, men det har jeg vel nevnt før[;)]

Var kjempehyggelig å møte dere på treff[:)]

velfortjent milla :  )
Du er ei kjempe koselig jente , som er super hyggelig : )
Du har en utrolig nydelig datter , og du er en utrolig god mamma= D[:D]

Søte _Milla[:)] du virkar som ei herlig-herlig jente! Og er mamma til søte Nora

_milla!!!!!!! Jeg har lagt merke til deg for fullt de siste mnd. Under svangerskapet syntes jeg alle her inne het noe med "milla" eller "ida", så jeg var litt forvirret- ja tenk det---- det var en gang jeg ikke hadde forumskontroll! [;)]

Men NÅ- kjære _milla- har du liksom kommet frem i lyset føler jeg. Du er en morsom, likandes, sympatisk, god og meget oppegående jente som alltid har noe morsomt eller fornuftig (eller begge deler) å si! Du har en alldeles vakker liten solstråle som jeg elsker å se bilder av- blir så glad av det nydelige smilet til lille Nora! Takk for at du deler henne litt med oss!

Det jeg virkelig digger med deg er den tørre humoren din og en fantastisk evne du har til å ordlegge deg saklig og presist. Der jeg skriver 3 avsnitt skriver du 5 ord og får sagt nøyaktig det jeg prøvde å si, hahaha!

Uansett- jeg synes du er en alldeles FANTASTISK jente, _milla og jeg har så utrolig lyst å møte deg en vakker dag- jeg tror vi kunne hatt det utrolig moro sammen! Beklager at jeg ikke har skrevet i denne tråden før nå, men bedre sent enn aldri ikke sant? Du er helt uunnværlig her på aug09 og jeg håper du blir her sammen med meg til vi er pensjonister[8D]

Stoooooooooooooooor klem!

Takk for gode ord Chinchilla [:)][:)][:)] Du er så utrolig søt som tar deg tid til å skrive, jeg burde lære av deg! *klemmepå*

Vi får fikse en date Hilla! ..og se om det er noe kjemi mellom våre små...hihi [:)]

Back
Topp