Dagens bruker 7/5: Martes

Mamman til Sarah

Elsker forumet
Dagens bruker 7. mai 2010: Martes

(Endelig inne på BV, derfor kommer den samme som på lukka nå[;)])

Jeg må innrømme at jeg før fødselen ikke ble så godt kjent med augustjentene selv om jeg har hengt med mye lenger enn det, men Martes la jeg tidlig merke til!

Du er empatisk, støttende, smart, har selvironi og en herlig sans for humor, og du er alltid blid og positiv. Husker mannen og jeg gapskratta av bildet ditt av vaskemaskin med jekkestropp rund, haha[:D] Også det flotte bildet av deg om mannen med mage mot mage, den idèen måtte vi stjele[;)]

Tror faktisk jeg ikke kan huske et eneste syteinnlegg eller noe annet enn negativt fra deg. Den blide jenta på avatarbildet gjenspeiler personen du er, selv om du er myyyye penere i virkeligheten!

Jeg var så heldig å møte deg og lille Amelia på treff, og det er jo ingen tvil at hun har gode gener, hun er bare så utrolig skjønn

Håper du får en super dag, dagen er din!!!!!

Martes, du virker som ei utrolig blid og hyggelig jente[:)][:)][:)] Alltid noen støttende ord til de som trenger det, og aldri sur eller gretten.. Du har sans for å poste humoristiske bilder, som feks av bøkene til Amelia - jeg lo godt av den gitt!![:D][:D][:D]
Jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma for Amelia, og jeg tipper hun ler masse av deg hun også[:D][;)]
Ha en fantastisk fin fredag OG lørdag som dagens bruker - så får vi håpe alle snart får logge inn igjen her på BV og skrive maaange go'ord til deg, for det fortjener du[:)]

Sier meg enig i de over her at du Martes virker som en: kjempe kos, blid, sympatisk og artig jente med en herlig humor og som har lagt ut mye fine og morsomme bilder her i forumet vårt[:D][:D]

Nyt dagen og ordene du fortjener så mye!!!!

Martes, du er ei søt, blid, positiv og oppmuntrende jente. Er enig i at jeg aldri har sett du har skrevet noe negativt.
Du er en fantastisk mor til nydelige Amelia.
Denne tråden fortjente du[:)].
Stor klem

Ja helt enig i de over [:D] Du er en av de jeg liker veldig godt her inne. Har bare sett koselige innlegg fra deg, fra begynnelsen. Husker hyttetur historien ennå og hehe..men var så enig i deg..og lurte på hvordan det der egentlig endte hehe.. [8D][:D] Nyt dagen/kvelden for det fortjener du.. Stoooooooor klem [:)]

Helt enig jeg å :D
Martes er ei utrolig pen og koselig jente : )
Kommer alltid med gode ord , og støtter alle .
Hun er også ei utrolig god mor :D [:D]

Så utrolig søte dere er jenter. Tusen tusen takk for koselige ord fra dere, det setter jeg stor pris på.
Jeg har lyst å gi dere en stor klem alle sammen >---[:)]---<

Kjære sladreven!! ..eller, jeg fikk jo aldri sladra for deg, siden Nora kom 4 dager før termin og Amelia kom 10 (?) dager etter ble det ikke sladring..jeg slo deg på målstreken og fødte like før deg [:D][:D][:D][:D]

Du er en supersøt, morsom og positiv jente...jeg fikk tidlig følelsen av at du var en bra jente, og jammen hadde jeg ikke rett! Var veldig koselig å treffe deg og lille snuppa di IRL! Håper vi sees igjen en gang!?

Mitt inntrykk av deg er at du er aktiv og sprudlende...tar med snuppa di på mye morro! Amelia er heldig med mamma'n sin... [:)][:)]

Stor klem fra Nora og meg!

Martes! Søte,søte Martes![:D] Hot mamma![;)] -med ei supersøt datter

Du virker kjempekoselig og hadde vore kjekt å møtes ein gong![:)][:)]

MARTEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Beklager at jeg ikke har skrevet i tråden din før nå-----Jeg var borte i helgen og er litt "borte" sånn generelt for tiden også, haha!

Du er en utrolig vakker jente som utstråler trygghet, godhet og humor og du virker som en avbalansert, glad og selvsikker jente med beina godt plantet på jorden. Amelia er ufattelig nydelig og du er en HERLIG mamma som ser humoren i det meste og som helt tydelig forguder den lille jenten din!

Du har vært her siden "starten" men du er ikke en av dem som har behov for å fremheve deg selv eller gjør mest utav deg. Du holder deg alltid saklig, selv når det tar helt av her inne og jeg tror aldri jeg har sett deg i en konflikt her inne. Det synes jeg er ganske imponerende med tanke på hvor lenge vi har "hengt" her! [;)]

Jeg digger deg Martes- synes du er helt HERLIG og jeg merker raskt hvis du er "borte" herfra en stund! Håper virkelig jeg får mulighet til å møte deg en dag! Stor klem fra meg[:)]

Back
Topp