Dagens bruker 24.April

Kranglefanten

Forumet er livet
Jeg hadde ikke glemt det, bare vært ute hele dagen. Gnålte meg til å få lage et innlegg før vi reiser avgårde igjen[:-]
.
*FruM*

Du er ei fantastisk jente!
Du er kreativ, hjelpsom og utrolig inspirerende!
Håper jeg får sjansen til å bli bedre kjent med deg,
nå som du har flytta "hjemover" blir det jo litt lettere.
Og Thea er jo skjønnheten selv!
Takk for at du fremdeles er her inne, du er utrolig god å ha.

FruM tror jeg har et enormt hjerte, og hun er vennligheten selv, som elsker å dulle for andre og gjøre andre glad. Hun er voksen for alderen og utrolig kreativ.

Fru M er en NYYYYYDELIG jente, som er godheta sjøl.
Hun er en stor inspirasjon for meg på mange måter, bare så synd at jeg ikke har sett henne så ofte som jeg hadde håpet.

FruM -  du er ei nydelig snuppe med ei utrolig skjønn datter.
Virker som en snill, rettferdig og herlig person [:)]

Oi, jeg har ikke fått med meg dette med dagens bruker, men tror jeg skjønner hva det går ut på.

FruM, du er ei knakandes kjekk jente, men mye godt humør og inspirasjon. Du er hjelpsom og kreativ, og jeg ser for meg at du er blid hele tiden. Skulle gjerne likt å møte deg [:D]

*FruM* er ei herlig jente som er i kjempe humør hele tiden (virker det som). Hun er kjempe kreativ og gir meg masse inspirasjon! Noe jeg setter kjempe stor pris på! [:D]

Hun er pen og har en super flott familie! [:D][:)]

*FruM* er ei fantastisk dame. Hun er hjelpsom, kreativ og full av omtanke og kloke ord til folk rundt seg. Thea er kjempe nydelig. Det var trist for oslogjengen å "miste" deg. Og du deler noen helt fantastiske bilder med oss.

Fru.M. er en fantastisk jente som er kjempe kreativ og alltid godt humør...
Har en kjempe nydelig jente.
Snill, omtenksom[:D]

*FruM* er virker som en utrolig snill jente som gir mye av seg selv.
Hun er en nydelig jente med en skjønn datter!

FruM er ei initiativrik dame som er god tvers igjennom[:)] Du bidrar med så utrolig mye positivt her inne. Du er vakker, og har en nydelig familie. Er glad for at du fortsatt er her inne.
Og du har en flott blogg[:D]

jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Det stråler ren godhet ut av denne jenta! Du er fantastisk kreativ, omsorgsfull, hjelpsom og like nydelig på utsiden som på innsiden! Håper dere har begynt å komme dere orden i det nye hjemmet deres[:)]

eg va vekke i heile går, så skrive i denne i dag eg

Fru M e ei utrolig god og snill jenta me et fantastisk stor hjerte [:)] Hu e ei jenta eg veldig godt kunne tenkt meg å møtt. Også har hu ei nydelig datter [:)]

FruM er ei nydelig, kreativ og inspirerende jente med ei helt nydelig datter[:D]

Skulle gjerne likt å møte deg [:)]

FruM er en snill og omsorgsfull jente, og hun er vakker og fantastisk flink til å skape nye ting [:)]

*FruM* er så nydelig, søt og omtenksom. Jeg er glad du kom tilbake igjen! Har en kjempefin blogg, er kreativ og inspirerende!

Nyyyydelig jente som er den mest kreative jeg har sett tror jeg [:)] Du lager så utrolig mye fint!

Back
Topp