Dagens bruker 23 april

LinnSB*

Forumet er livet
KRANGLEFANTEN

Du er ei tøff jente med bein i nesa.
Snill og kjempe pen.
Har to nydelige hjerteknusere
Ei det hadde vært moro å møtt en gang

Dette[:D] er en dame med bein i nesa uten tvil, som har 2 helt fantastisk barn.
Kjempe positiv og er flink til og gi tilbake meldinger på tråder her inne..

En dame som har god styring og kontroll[:D][:D]

Dette er ei jente som ikke er redd for å si hva hun mener! To nydelig trollunger har du også. Jeg oppfatter deg som hjelpsom, snill og grei. Om enn noe kverrulerende til tider Er det noen med pc-trøbbel har du som regel en løsning. Var veldig synd lillegutt ble syk så du ikke kom på landstreffet, hadde gledet meg til å hilse på deg "in real life". Ha en flott helg[:D][:D][:D] 

Kranglefanten imponerer med sin kunnskap på mange felt, spesielt med tanke på sin unge alder! [:D]

Kranglefanten er ei tøff jente som er utrulig flink på mange områder! [:)]

Kranglefanten e ei tøff og sterk dama så ikkje lar seg pirke på nesen, og e ikkje redd for å sei ka hu meine [:)] Ei utrolig pen dame med to nydelige unger [:)][:)]

Jeg må si at Kranglefanten er en ærlig og modig dame, noe jeg setter pris på!
Synes også at kverruleringen har blitt mye bedre, og hun virker rett og slett mer voksen og moden nå enn tidligere!
( men slik er det vel for de fleste, vi vokser og modner jo alltid! )

Synes hun virker som en kjempeflink mamma, og har to nydelige barn! [:D]

Du er så ærlig og go kranglefanten, og mamma til de søte 2 [:D] Skarp og med mye kunnskaper, og hjelper så gjerne.

Takk for deg [:D]

Før jeg skjønte hvordan du hang sammen, ble jeg blendet at nicket ditt og så deg omtrent bare som en kranglefant. Etterhvert fant jeg ut at du er ei skarp og kunnskapsrik jente, som jeg har fått veldig stor respekt for her inne! Du kommer med mange gode råd, du har bein i nesa og lar deg ikke pille på nesen. Når det blir dratt i gang heftige diskusjoner her inne og kranglefanten kommer til sin rett, lener jeg meg godt tilbake og venter på gullkorn[;)] Kanskje jeg tar mot til meg og hiver meg i en diskusjon med deg, men da med stor fare for å bli verbalt spytta på og trampa på, for jeg suger til sånt[8D] Til slutt vil jeg bare få med at du er kreativ som få og at du er ei dødspen jente! eller som vi ville ha sagt det her; steikje for ei snedde! [:D]

Å hællandussen! Dette var litt av en god tråd å lese etter de siste dagers hendelser.

Dere er så utrolig gode altså![:D] Ble faktisk litt rørt her jeg sitter og sku ha vært i sengs for lenge siden[8D]

Jeg digger Kranglefanten[:)] Hun er en av de jeg har "kjent" lengst her siden vi var sammen på November 2006 også[:)]
du har bein i nesa, er knalltøff og står på for det du brenner for. Helt utrolig!
Synes synd på deg som har hatt ei tøff tid, men satser på at du kommer deg styrka ut av det.
Du vet og kan utrolig mye, og er flink til å dele det med oss. det liker vi[:D]

GO KRANGLEFANTEN

Kranglefanten
er ærlig og tøff.
Flink til å gi gode råd/svar på tråder - utrolig hjelpsom [;)]
Kunnskapsrik !!

Kranglefanten er ei kunnskapsrik og nydelig jente[:)] Og har to skjønne barn[:D]

Kranglefanten kan alt, og jeg er takknemlig for de gangene hun har hjulpet meg... Setter stor pris på det [:D] I tillegg hadde jeg lyst til å si at jeg bare elsker bildet hun har som avatar!

(Har lyst til å ta et sånt bilde av Sebastian også [8D])

Ha en nydelig dag, Kranglefanten [;)]

Tøff jente, som stadig lever opp til nicket sitt[:D] Bein i nesa, klare meninger og kan være ganske så provoserende noen ganger[:D] Hailey og Noah er supersøte!

Kranglefanten er ei jente med ben i nesa og som har to vakre barn [:D]

Back
Topp