dagens bruker 14.04.10 :)

juneb

Forumet er livet
dagen bruker er: dørtigullkorn!

Døørti jenta ;D hun har en NYDELIG liten prins <3 dørti er med på og løfte humøret her og er en av di som har vært mest aktiv her inne..! hun er så utrolig shønn og omtenksom ;D og er så lett og prate med henne!! Hun må jo være en som støtt er blid? aldri hørt mye klaging og på face og her er du alltid i godt humør ;D det er BRA!!
Er så glad for og ha "møtt" deg Dørti ;D du er en utrolig KUL jente ;D Digger^æ [:D][:D]

I morgen velger Dørti ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise
¤ Lille Snegle
¤ squakky
¤ Marcus og knøttet
¤ Juneb
¤ Dørtigullkorn

Dørti jenta var ei av de jeg la merke til først her inne, genialt nick [:D][:D][:D]
hun virker som en kjempe herlig jente, glad og positiv :) også har hun en kjempe shønn liten gutt :)
husker da hun fødde så snek jeg litt på mars forumet å så at 2 av de som kjenner henne hadde laget en tråd om at noen var på sykehuset, jeg satt å tenkte,hmm.. kan det være dørti? hun har jo ikke termin ennå men det er jo stor sannsynlighet [:D] og hun var det gitt :)

Jeg har fått inntrykk av at dørti er ei livsglad snuppe som er glad i kjæresten sin, sønnen sin og BMW [:D]

Dørtigullkorn er ei kjempe søt og pen jente med mange gode ord, og råd på lager!
Synes nicket hennes er drit kult, og la tidlig merke til det! Har sett på bilder av familien hennes på fb, og syns de ser herlige ut alle sammen. Sååå nydelig sønn da! Ligner kjempe masse på mamman sin! [:)]

ÅÅÅh;D Har gleda meg til du vart dagens brukar, for det fortjener du!! =D Du er rett og slett ei nyyydelig og skjønn jente!! ;) Helledussen!! [:D] Er ikkje litt rart prinsen din er så fin!!=)
Å endå du er så fin som du er, så er det ingen antydninga til overlegne miner!! =) Neida, like snill og grei mot alle!=) Å det er kjempeflott! [:D]
Er såå glad for å ha blitt kjent med deg, snuppa!! ;) Og gleder meg masse til vi skal treffast i sommar!! =D
Å eg gleder meg til mange fleire kveldar på babyverden der vi leiker hovudpersonane i filmar!!=D

Vi digger dørti, og hun har et kreativt nick [:D] Yepp, jeg husker storyen bak det [;)]
Hun har bidratt mye til å gjøre Februarforumet til det det er, og hun er en sympatisk jente. Jeg ser for meg at hun har glimt i øyet, mye sjarm og en god dose humor [:D] Håper på å få møtt henne en vakker dag... [:)]

Dørti ja. Det første jeg la merke til var det geniale nicket. Hvordan kan man unngå å legge merke til det liksom? Selv om jeg ikke har møtt henne så virker hun som en glad og positiv jente[:D][:D]

Ååååhåhhh, gullis!!!!
Dørti snuppa, endelig ble det din tur til å bli dagens bruker!! Og guess what, DET fortjener du!!
Du er en fantastisk, alltid positiv og har alltid et trøstende ord og gode tips på lur...
Har en NYDELIG liten prins! Som er utrolig heldig som har en så fantastisk mamma...
Du slet mye i svangerskapet, men var likevell alltid positiv... Husker deg kjempe godt fra "før svangerskapet" alle tyske remsene, hahaha! Du et sprudlende "tilskudd" her på februar, eg eg husker eg ble sååå glad at vi kom i samme terminforum, for da viste eg det ble et artig forum å være på...

dørti gullkorn har gjort en kjempejobb med å holde orden på føde- og sladretråd! (håper jeg ikke tar feil nå) det er jammen ikke alle som kunne tatt på seg den jobben!! virker som ei kjekk jente i måten hun skriver på[:D] (ja jeg legger veldig merke til hvordan vi skriver og svarer[;)])

dytter på denne :)

Dørti er bare snadder!!! [:D][:D][:D][:D][:D] Vi digger digger digger digger deg!!! [:)][:)]
Og jeg kjenner ingen som skriver så mye godt om mannen sin som deg altså! Fytti vi har mase å lære av deg, hihihi! I alle fall jeg *skrattler*

Du har så sprudlende humør og er bare til å kose i stykker!!! [:)][:)][:)][:)] Jeg gleder meg vilt til å treffe deg! Weee!!!!!

dytter så sørti får se :)

Back
Topp