****Dagens bruker 11. mai***

*NinaK*

Forumet er livet
Dagen bruker idag er:

Siven79

Du er en fantastisk person, som jeg føler jeg kan kalle en venn. Vi har jo hatt noen hyggelig lunsjdater de siste ukene, og håper vi får mange fler. Det er så utrolig morsomt å være sammen med deg, Siven.Føler vi er litt på bølgelengde. Du har 2 fantastiske barn, fulle av sjarm- akkurat som mora. Du er ærlig og rettferdig, klok og barnslig og proppfull av selvironi. Digger deg, snuppa[:D][:D][:D]

Siven er bare helt rååååå! Inleggene du kommer med her inne er til å dø av! Jeg kan sitte og lese og ta meg selv i å le høgt når dine inlegg popper opp. [:D]
Du virker og som en reflektert og klok dame! [:)]

Siven er morsom og har masse bra humor, men hun er også reflektert og moden og gir gjennomtenkte og fornuftige svar. Hun er sjarmerende så det holder, og har utrolig vakre blå øyne. Siven har en meget bra egenskap, og det er at hun ser positivt på livet og klarer å se lyset selv om det er mørkt [:D] Håper virkelig å kunne møte deg en dag Siven.

Siven virker som ei fantastisk dame med bein i nesa!
Hun kommer med kloke ord i trådene sine, og noen ikke minst morsomme...[:D]

Siven79

You ROCK [:)][:)][:)]
Du har to nydelige barn.
Du er skjønn, har sjarm til 1000 og er morsom

Siven er KUUUUUL!!!

Utrolig morsom dame som ofte får meg til å le høyt! [:D]
Samtidig gir hun gode, velmenende og gjennomtenkte råd!
En klok, sterk dame med masse humor og selvironi!
Og en kjempeflink mamma!

Vi har mye å lære av deg Siven! [:D][:D][:D]

Siven jeg digger deg!
Jeg sitter alltid og flierer når jeg leser innleggene dine for de lyser av humor, morskap og selvironi. I tillegg er du flink til å formulere deg.
Du har kloke råd og komme med og avgir dem med en blanding av klokskap og morskap som er helt fantastisk.
Har bare truffet deg en gang, men det fristet til gjentakelse!

Siven, du er KUL! Du er hysterisk morsom, vanvittig positiv og har mange kloke ord å komme med.
Måten du klarer å ta en situasjon som kan være helt gørr, og gjøre den til noe som vi alle sitter å ler høyt av, er beundringsverdig. Det skulle vært flere Sivener i verden [:D]

Siven er ei kul og rå dame[:D]
Du er nydelig, tøff, sterk, har masse selvironi og tar ikke deg selv så veldig høytidelig[:)] Du er rett og slett herlig[:D]
Og du virker som en utrolig god og ikke minst morsom mamma for dine to barn[:D]

Siven79: Du er bare dødskul!
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har knekt sammen i latter av innleggene dine.
Du er snill og god og veldig inkluderende, og så har en skjønn liten simone!

Du er bare noe av det morsomste som finnes da[:D] Holder på å le meg skakk av alle uttrykkene du får ut av deg BLAFREBUSE og takker så mye for det[:D] Du virker dønn ærlig og det er en flott egenskap! Også har du beina godt plantet på jorda og er full av selvironi[:)] Håper virkelig å få treffe deg en dag og veldig gjerne over en pils eller 10[:D]

Back
Topp