Dagens bruker 11.04.10

caracara

Forumet er livet
Siden jeg har fått den stoore æren av å velge dagens bruker, velger jeg... squakky!

Jeg likte squakky fra første gang jeg så nicket hennes[:D] Og så viste det seg at hun var fra samme område som meg til og med! Husker godt at du fortalte at du hadde gigantiske pupper, hehe[:D][:D] Liker måten du skriver på, velformulert og morsomt[:)] Fikk hilse på squakky da BV-mafiaen fra Haugalandet møttes i midten av mars (tror ikke puppene var såå store da?). Kjempekoselig jente, med en aldeles søt liten sønn! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og gutten din [:D]

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger squakky ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise
¤ Lille Snegle
¤ squakky

Yeeeeeyy [:)][:)][:)]
Søte silje :) dette er ei utrolig kjekk og koselig jente [:)]
Ble kjent med henne for en stund siden da vi gikk på cheerleading sammen :D hun er utrolig sporty og erfaren jente :)
Glad for at jeg har blitt bedre kjent med henne etterhvert nå, du er en utrolig sterk person og fortjener alt godt.
Også har hun DEN skjønne prinsen da, Emil André Det syns Emilie å [;)]

Nei silje, du er bare en flott person :) ingenting vondt i deg :) Stooor klem :) meg og emilie gleder oss til å møte dere på onsdag :)

Nåh, så koslig a! Dåkkår e jo kjempeskjønne ;) Glede meg t å møta dåkkår og! Detta va jo kjempesnilt, eg elske jo å bli litt skrytt over ;p

Du ska få se du snegle, eg tippe jo snart framøve me dessa melkemaskinane :p

squakky jaa ;D mener og huske att du er ganske aktiv og hvertfall i tråder som intr deg[:D] en oppmuntrende og fornuftig jente virker det som.. og vi er så heldig og ha deg på februarforum[:)] og jeg syns det er litt vittig, for du har valgt samme navn på gutten din som nevøen min heter.. og det er ett HERLIG navn..! :)

DESSUTEN så hadde du kjeeeempefiiin babymage <3

Ei interessan og koselig dame som vi har fått æren av å bli kjent med her på februarforumet!!:) Du er virkelig ei godt likandes dame!! ;)

Og fyttigrisen så kretiv du e!!=) kommoden var råflott!! ;D Du kan dine saker;)
må meir enn gjerne vise fleire prosjekt, sjøl om sånne som meg føler oss endå dårligare av å sjå så bra ting... :P

Dytter denne så noen som IKKE har blitt valgt kan skrive noe om vår kjære spuakky [:)][;)]

squakky er en herlig jente[:D][:D]
traff henne første gang når vi var ute å spiste oss haugesundsjenter me magene våre..
hu har en nydeli gutt så hette Emil-Andrè... gleder meg utroli mye te æ snakke me henne igjen snart[:D][:D]

Squakky virker som ei herlig dame og du hadde en utrolig fin gravidmage da[:)]

Back
Topp