Dagens bildetråd

lenemor

Forumet er livet
Synes det er på tide med et lite bilderas - og om flere har lyst å slenge inn bilder i tråden blir det bare enda koseligere!!

Så herlig å få se bilder av August og deg og August. Det hjelper meg faktisk til å holde motet oppe litt å se at du har fått babyen din. Han ser så liten og god ut og jeg gleder meg sånn til jeg også skal få en sånn en.[:)] *lengte lengte*

Som jeg sa på FB - nydelige bilder! For en fresh mamma[:)]

Ååååå! Det av deg og August var NYDELIG! Han var så våken liksom og sånn.. *sukk*
Er det sykt at jeg har lyst på baby NÅ!? [&o] Nei.. Må vel jobbe litt igjen før vi trår til med flere.. [8D][:D]
Syns ikke August såg SÅ liten ut heller jeg da.. [:D] Men igjen, jeg husker jo ikke hvor små maren og Sindre har vært heller.. [8D]

Så fine bilder[:)]
August er kjempe nydelig. og bilder av dere var kjempe fint.

Å lenemor, dere er så nydelige!!!

Når jeg ser slike bilder gleder jeg meg faktisk også litt....selvom jeg til nå ikke har skjønt det enda (at jeg er gravid altså!)

Ååååhhh, så fine bilder av dere! Syns han har vokst jeg da, flinke gutten din [:D]

Måtte bare mimre litt selv jeg......*savne*

Kos deg med lillegutt - hvert øyeblikk med de små er gull verdt[:)]

det var et skjønt bilde elimor!

Så stor han er blitt!!![:D]

Kjempefint bilde, elimor. Jeg har sånn babyfeber!!!

ORIGINAL: namba

Kjempefint bilde, elimor. Jeg har sånn babyfeber!!!

Ja, dere er så heldige altså - som har og snart får en liten baby å kose seg med[:)] Kanskje jeg må komme å låne August litt- Lenemor[:D]

Så fiiiine dere er!! Blir helt rørt av å se den skjønne gutten din jeg!

Må berre kommentere sjøl om ej ikkje høyre til her inne! KJEMPESKJØNNE gut du he fått dej, lenemor [:)][:)][:)] Gratulerer so utruli mykje!
Bruka av å til å ver her inne å sjå på det du skrive, syns du skrive so koselig! [:D][:)]

ORIGINAL: SiennaJonah si mamma

Må berre kommentere sjøl om ej ikkje høyre til her inne! KJEMPESKJØNNE gut du he fått dej, lenemor [:)][:)][:)] Gratulerer so utruli mykje!
Bruka av å til å ver her inne å sjå på det du skrive, syns du skrive so koselig! [:D][:)]

oi, takk skal du ha, det var veldig pent sagt! For noen skjønne barn du har forresten [:)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: SiennaJonah si mamma

oi, takk skal du ha, det var veldig pent sagt! For noen skjønne barn du har forresten [:)]

Tusen takk for det, skulle der stå! Ha visst ikkje komt me det [:D]

såååå utrolig søt lille August er Lenemor!!

Back
Topp