Dagens beste FB-status??

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Har du hørt ditt, har du hørt datt. Har du hørt at
kona hans er dratt. Han har visst ei på si, det hørte ihvertfall vi.
Hørte at i helga var han full, da dreiv han bare med tull! Har du hørt
om sykdommen til naboen vår, ikke godt å vite åssen detta går! Dama på
hjørnet virker ikke ...go.. kan det være no alvorlig tro?! Kopier dette
.........til din status dersom du mener folk bør passe sine egne saker

[:D]

Gad... teit status...

Helt ærlig og oppriktig, folk som virkelig ikke interesserer seg for livet til noen andre har ikke noe på Facebook å gjøre. [;)]

ORIGINAL: Labambie

Helt ærlig og oppriktig, folk som virkelig ikke interesserer seg for livet til noen andre har ikke noe på Facebook å gjøre. [;)]

Kunne ikke sagt meg mer enig.. Hovedsaklig derfor jeg omtrent ikke er på facebook selv.

Denne er dagens hos mange av mine "venner" i dag også.

Det som er snålt er at det er de største sladrekjerringene som har den på statusen sin.

Jeg hadde vært flau over å sette denne på statusen min, selv om jeg virkelig mener at man bør feie for egen dør....
Alle vet jo at jeg også slarver. Hvorfor gjøre seg bedre enn man er?

ORIGINAL: Wonderwoman

Denne er dagens hos mange av mine "venner" i dag også.

Det som er snålt er at det er de største sladrekjerringene som har den på statusen sin.

Jeg hadde vært flau over å sette denne på statusen min, selv om jeg virkelig mener at man bør feie for egen dør....
Alle vet jo at jeg også slarver. Hvorfor gjøre seg bedre enn man er?

Tror det er sånn typisk norsk fenomen...

sant så sant... [;)]

Back
Topp