dagens babling 23 august

*Tøtta81*

Forumet er livet
heihei alle maimødre[;)] hvordan har deres natt vært da? her søv mariell enno, sovet siden halv 9 i går kveld, hadd en våken periode i natt, mellom 5 å 6, la ho tilslutt på magen i senga si å da sovna no, våkna 3 kvarter etterpå å ville snu ho, men da våkna ho selvfølgelig. gikk heldigvis ikke leng før ho sov igjen da. i dag mååå æ ut å få i en bursdagsgave til søskenbarnet mitt som æ e gudmor t... ho bli 9 år, noen som har forslag t ka æ kan kjøp? må også tørke litt støv å vaske litt, hvis æ gidde, e ikke nå rotete å skitete her da men, må nesten gjør d likevel føle æ. mariell emilie er 12 uker i dag[:D] så får 12 uker siden i dag låg æ fortsatt på fødeavdelinga å mariell va 3 tima gammel. rart å tenk på kor fort tia har gått siden mai. hmmmm, no bli æ sentimental her ja...hihi. ha en knall dag alle sammen da[:D] stor klæm til alle sammen[;)]

God morgen!

Her har vi vært opp og ned flere ganger i natt....nå sover hun men hun vil bare kose denne lille jenta mi er en skikkelig kose jente å det er så kos...
kan ikke huske at emilie var så kosete, får hun sitte på fanget hele dagen så er hun fornøyd kan bli slitsomt etterhvert.

Her er det overskyet i dag ser ut som det skal begynne å regne snart.

Dere får ha en god dag alle sammen!

God morgen!
Gikk å la oss sånn ca kl 23 i går kveld, ventet meg egentlig en litt slitsom natt fordi hun tok vaksine i går og var ikke helt i form i hele går, men hun sov faktisk helt til kl 8 i dag tidlig.. egentlig helt som hun pleier, så det var jo veldig bra.
I dag er hun 13 uker gammel..3mnd i morgen=)
Skal på barsel gruppe med fysioterapeut etterpå, så skal jeg møte en venninne også er det trening i kveld...burde vel egentlig ryddet og vasket litt i leiligheten..[8|]
Ha en kjempe fin dag alle sammen=)

da har æ som snarest dratt over gulv å tørket støv osv, gidder ikke mer i dag no. mariell våkna rett etter meg så ho har no spist velling t frokost å no bli d vel en dupp, ho e litt sutrete...

God morgen alle sammen! No sitter eg her med Trym på siden av meg som skravler i vei som bare det! Han er tydeligvis i storform igjen etter feberen i går [:D]
I dag skal vi bare slappe av heime og kose oss! (skal bare en liten tur opp på Joker og hente pakke til meg som har komt i posten!!!![:D][:D][:D])

ble sløv her no ja. mariell søv no ho. måååå ut en tur i dag æ ja.. må handle litt mat også... e sånn tiltak når man bor i 3etg i blokk å ta me mariell ut, ska vi på stormarked må æ ta me vogna å, å æ som har så alt får liten bil, slitsomt å bær mariell i bilstol opp trappene også, blir jo tyngre å tyngre får hver gang, akkurat som æ ikke har nok vondt i rygg å nakke osv... klageklage!! hihi[:D]

vet ikke hva jeg skal finne på jeg, sara la jeg kl 21.45 i går og hun sov til kl 11 i dg tidlig. nå tar hun seg en liten dupp til, så vuderer om jeg skal begynne å male på altanen eller om jeg skal gå på butikken?![8|]

da har æ vært å kjøpt gave, ble en sånn dagbok me lås å fargeblyanter. håper d faller i smak. mariell kastet opp når vi kom heim. men spiste godt etterpå å no e ho blid som ei sol[;)]

lite skravling her i kveld. har nettopp snakka me sambo på tlf æ, 1time å 20min... hehe, han va meget skravlesjuk. han glæde sæ no kjempe masse t å kom heim... ikke mange dagene igjen no...[:D][:D]

kaffe å drikke til matn kanskje? høres nok ut me dem kakan å div som du nevne syns æ. blir kjempe godt å få han heim no ja[:D][:D][:D]

nei, ikke alkohol nei trur æ... har ikke hørt om nån som har hatt d æ iallefall...

Back
Topp