Dagens antrekk:)

Så flinke dere er som kan strikke!

Takk, har strikket i to år nå så er litt "fersk" i faget enda he he. Koser meg med det, og lærer stadig noe nytt. :)
 
Misunnelig :) har så lyst å lære. Til og med kjøpt masse utstyr. Men fingrene mine vil liksom ikk :p

Begynn med noe helt enkelt, gjerne litt store pinner og rillestrikk. Rillestrikk vil si rette masker frem og tilbake :) Et pannebånd, skjerf eller teppe er kanskje greit å prøve seg på?

Jeg var overbevist om at jeg aldri kom til å klare å strikke :p Nå strikker jeg tepper, skjerf/ hals, pulsvanter, pannebånd, babysokker/booties og tøfler :)
 
Last edited:
Begynn med noe helt enkelt, gjerne litt store pinner og rillestrikk. Rillestrikk vil si rette masker frem og tilbake :) Et pannebånd, skjerf eller teppe er kanskje greit å prøve seg på?

Jeg var overbevist om at jeg aldri kom til å klare å strikke :p Nå strikker jeg tepper, skjerf/ hals, pulsvanter, pannebånd, babysokker/booties og tøfler :)

Ja, Planen er å begynne. Må bare få tid først :p thihi
 
Han har den i 74 :eek: litt vid er den, men ville ikke kjøpt mindre! Vil jo ha den en stund :p

Vi har også i str 74 :p Målte 68 og 74 da vi skulle kjøpe, 74 var bare litt videre og lengre så kjøpte den største :)
 
Vi har også i str 74 :p Målte 68 og 74 da vi skulle kjøpe, 74 var bare litt videre og lengre så kjøpte den største :)
Jeg har en ulldress fra lillelam. Den er i 68, men er så super stretchy at han kan ha den neste vinter også. Også fordi du kan gjøre så beina og armene blir lengre. Kjempe smart :D
 
Body og bukse fra POP, smekke Next, sokker H&M :)
ImageUploadedByBV Forum1415359342.583176.jpg

Bodyen fikk vi i Hemmelig venn gaven :) Både body og bukse er faktisk str 62, holder litt til. Synes omslagsbodyer varer lengre ift størrelse ;)
 
Jeg har en ulldress fra lillelam. Den er i 68, men er så super stretchy at han kan ha den neste vinter også. Også fordi du kan gjøre så beina og armene blir lengre. Kjempe smart :D

Lillelam har mye fint! Har du bilde av dressen?
 
Back
Topp