Dagens antrekk:)

Fikk beskjed om at jenter bruker kjoler:p hadde først en hello kitty kjole, men vi hadde et "opp etter ryggen" uhell, sa da ble det denne:)
Den har vi også :)
Om jeg spør storebror på 2,5 hva lillesøster skal ha på seg sier han alltid kjole og holder jeg opo noen for han velger han alltid rosa.
 
Den har vi også :)
Om jeg spør storebror på 2,5 hva lillesøster skal ha på seg sier han alltid kjole og holder jeg opo noen for han velger han alltid rosa.
Hehe. Ser nå at jeg glemte å skrive på at kommentaren kom fra storebror på 4:p
 
Body-?, snekkerbukse-Hust&Claire.
 

Vedlegg

  • IMG_20141026_184452_edit.jpg
    IMG_20141026_184452_edit.jpg
    986 KB · Visninger: 44
Elskar snekkerbukse på baby.
Nå minde du meg att eg ska ta fra snekkerbuksen som storebroren hade. Å bruka på gulle mitt :)

Tihi, ja det er veldig søtt. :)
 
Body-Lindex, bukse-Newbie, ullsokker-Cubus. :)
 

Vedlegg

  • IMG_20141028_131914_edit.jpg
    IMG_20141028_131914_edit.jpg
    887 KB · Visninger: 38
Bruker en del ja.ikkje tex en genser meg en bil på. Eller knallblå body. Bruker de naturella færgerna.

Om vi får jente neste gang kommer vi nok til å bruke en del av de samme klærne på henne, bare piffe opp med litt rosa/lilla. :) Blir så bra så. :) Kommer selvfølgelig til å få en del nytt også, men klærne etter mini nå er jo helt nye og blir jo såvidt brukt før de er for små. Og han har MYE klær. :) Haha, nå får jeg først se hva nestemann blir da. Aller først bli gravid igjen kanskje. ;)
 
Om vi får jente neste gang kommer vi nok til å bruke en del av de samme klærne på henne, bare piffe opp med litt rosa/lilla. :) Blir så bra så. :) Kommer selvfølgelig til å få en del nytt også, men klærne etter mini nå er jo helt nye og blir jo såvidt brukt før de er for små. Og han har MYE klær. :) Haha, nå får jeg først se hva nestemann blir da. Aller først bli gravid igjen kanskje. ;)

Hahaha ja de stemmer det, savner du å vara gravid?
 
Hahaha ja de stemmer det, savner du å vara gravid?

Hmm ja, og det trodde jeg aldri at jeg skulle si. ;) Gleder meg veldig til nestemann, men skal først nyte lillegull en liten stund. :) Han fortjener å ha mamma og pappa for seg selv en stund. :)
 
Hmm ja, og det trodde jeg aldri at jeg skulle si. ;) Gleder meg veldig til nestemann, men skal først nyte lillegull en liten stund. :) Han fortjener å ha mamma og pappa for seg selv en stund. :)
O ja se trenger han sækert. Me har ju en på 2 år og babyen på 4 mnd. Kænner de tar på meg veldigt mye nå. Tungt me 2 barn å bara 2 armar å ben. Men nå har eg ikkje elste i bhg heller då litt tøft .
 
Back
Topp