Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg. Her hadde vi body med korte ermet og ben. Hadde dyne over som jeg måtte ta vekk. Var 25 grader i skyggen.Newbie ♡
Men det ER så vanskelig å kle de i denne varmen syns jeg! Syns det ser så lite ut med korte armer og bare ben. Men de ligger jo lunt i vogna, og det er 21 grader i skyggen. Da er det kanskje greit, med et helseteppe over? Eller bør jeg ha strømpis og body? Haff, det var enklere med vinterbarn!
Sikkel og som skjerf om bodyen er litt åpen eller det er litt kjøligere.Hva bruker de dere smekkerne til? Pynt? Gulp? Sikkel?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ahh ok, har aldri brukt det..tror ikke der er noe jeg finner frem med det første hellerSikkel og som skjerf om bodyen er litt åpen eller det er litt kjøligere.
Gulp og sikkel. Hun har begynt å gulpe mer, og så har hun hånda i munnen konstant så sikkelet rennerHva bruker de dere smekkerne til? Pynt? Gulp? Sikkel?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nydelig sommerbaby.Kjøpt ny buksedress på h&m idag. Klar for sommeren!
Å, den var søt! Hvor har du kjøpt den?
H&M for ca 4 år siden ;-) heheÅ, den var søt! Hvor har du kjøpt den?
Fin baby, feil drakt!fotball-supporter idag til glede for far. Jeg er likegyldig til sport, men alt kler den smukke![]()
Haha, for min del kunne det vært hvilket lag som helstFin baby, feil drakt!![]()