Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så søt!!! også så lik degVært i dåp i dag, så da pynta vi oss litt i kjole fra Newbie![]()
Vet du hvor lenge de har så godt tilbud?Har kjøpt ny bukse fra Tiljamid til Anna! Så fornøydKjøpte str. 6-12 mnd og bretta den godt opp. Den kan hun ha lenge! 50% i den nye butikken i Oslo
Hatt på henne en hårspenne også, veldig unødvendig, men så søt!
Syns du?Herregud så søt!!! også så lik deg![]()
Det var et stativ med en utgått kolleksjon, så de har vel til alt er solgt vil jeg troVet du hvor lenge de har så godt tilbud?![]()
Har du kjøpt den bodyen nå? Har samme buksa, men siden det var utgående kolleksjon (kjøpte i høst), så hadde de ikke mer igjen enn kun den buksa. Har leita litt rundt omkring etter mer, men ser ikke ut til at de finnes lengre..?Nye klær! Bambus-body fra troll og smekke fra name it![]()
Ja, kjøpte den på barnevognhuset rudo igårHar du kjøpt den bodyen nå? Har samme buksa, men siden det var utgående kolleksjon (kjøpte i høst), så hadde de ikke mer igjen enn kun den buksa. Har leita litt rundt omkring etter mer, men ser ikke ut til at de finnes lengre..?
Oi. Butikken jeg kjøpte hos skulle selge ut sine og gjøre plass til nye modeller (som ikke er liike deilig). Betalte 60kr for en del.Ja, kjøpte den på barnevognhuset rudo igår169 kr
Det var billig ja! Lite sannsynlig at jeg finner det så billig noe annet sted. Og i den nye kolleksjonen koster bodyen 199, og den er heller ikke like myk som du sier.Oi. Butikken jeg kjøpte hos skulle selge ut sine og gjøre plass til nye modeller (som ikke er liike deilig). Betalte 60kr for en del.
Bare overraska over at den kolleksjonen finnes enda. Jeg fikk inntrykket av at de var ute av produksjon for lengst. Kjøpte min på Siga i Hamar. Har et sett av det nye. Veldig godt, men helt annerledes enn det forrigeDet var billig ja! Lite sannsynlig at jeg finner det så billig noe annet sted. Og i den nye kolleksjonen koster bodyen 199, og den er heller ikke like myk som du sier.
Jeg fikk feriepenger igår, så jeg er faktisk veldig fornøyd med at jeg ikke shoppa noe mer. Smekka var det nemlig mamma som kjøpte![]()