Dagens antrekk

Den hvite smokken kommer fra en 3 pkn kjøpt på Rema. En hvit, en med grønt senter og hvitt rundt og en blå. Vet ikke om det var en helt hvit i den rosa pakken, men det kan jeg jo se etter neste gang jeg er innom.
Kaster smokkene etter hvert som de blir gufne og uklare inni, så de når sjelden så lang levetid :rolleyes:;)
Hehe, jeg hiver ikke smokkene selv om det er kommet melkefett inni de, for det tar bare noen dager:p :eek: men skal se på rema jeg, tror heller jeg kjøper en "guttepakke" med smokker da, for de rosa er så kjedelige;) :p

Nydelige Hermine :D Sprek jente!
Asle er for stutt og rund til å få tærne opp til munnen :p hihi
Hehe, hun begynte plutselig en dag å vifte med beina i været og plutselig fikk hun øye på føttene sine. Men tok lang tid og mange forsøk før hun fikk tak i de, og ikke minst inn i munnen;) :rolleyes:
Han ser de nok etter hvert, men han virker jo litt som en drømmer så de går han kanskje hus forbi:p

Hehe, hun begynte plutselig en dag å vifte med beina i været og plutselig fikk hun øye på føttene sine. Men tok lang tid og mange forsøk før hun fikk tak i de, og ikke minst inn i munnen;) :rolleyes:
Han ser de nok etter hvert, men han virker jo litt som en drømmer så de går han kanskje hus forbi:p

Han oppdaga føttene tidlig i forrige uke, og han har ingen problemer med å få tak i dem, så han ligger som en liten ball og drar seg selv i føttene, men det er ikke sjans i havet at han får dem ned til munnen :p;) Han er myk som en trestokk :p (akkurat som faren :rolleyes:;):P hahahaha)

Han oppdaga føttene tidlig i forrige uke, og han har ingen problemer med å få tak i dem, så han ligger som en liten ball og drar seg selv i føttene, men det er ikke sjans i havet at han får dem ned til munnen :p;) Han er myk som en trestokk :p (akkurat som faren :rolleyes:;):P hahahaha)
Hahaha, Hermine kan brettes dobbel om man skulle få plassmangel i kofferten:p

Hahaha, Hermine kan brettes dobbel om man skulle få plassmangel i kofferten:p

Det er jo praktisk da :p Han er litt for kort i kroppen den lille dukkemannen min. Meeeeen når man ser på forbruket av klær, så vokser han visst plenty fort nok likevel o_O

Digger bukser med bilde i rumpa:rolleyes: har akkurat bestilt tre fra ebay:)
Hvordan er portoen fra carters?

Portoen er dessverre dyr hvis du ikke kjøper i store kvantum. Jeg er i ferd med å åpne en nettbutikk med barneklær, så jeg importerer en del tøy fra usa og england. Når jeg kjøper store partier blir ikke portoen så dyr i forhold til antall plagg.

Eskil er på Lillakjøret!
Lilla/hvitstripete ull/silkebody Nøstebarn, blå sparkebukse fra mohini (Lindex, Cubus?) og en lilla, arvet smekke fra name it med teksten "mormors gullklump"
:-)

Glemte du å legge ved bilde Fru H? Jeg vil se! :)

Ja litt dårlig nett her det ble ikke med :-p
ImageUploadedByBV Forum1361694127.934571.jpg

Så nydelig han er med de gode runde kinnene sine! :)

Herlig bilde Fru H:-)

Back
Topp