Dagens antrekk

IrisM

Elsker forumet
Litt sen med å poste antrekk for dagen, men dere kan jo følge opp med morgendagens antrekk.

Lindex hadde 3 for 2 på en mengde babyplagg, så jeg handlet litt nye klær her om dagen. Jeg kjøpte størrelse 80, og tenkte det kom til å bli aaaaltfor stort, men det gikk jammen meg å bruke allerede! ;)

ImageUploadedByBV Forum1361572128.877657.jpgImageUploadedByBV Forum1361572146.244862.jpg

Leker ivrig med sjiraffen sin :D

Så fine farger, elsker grønt:-)
Kjempefin gutt, ligner veldig på mamman sin:-)

Så skjønn han er i nye klær! :):D Og så så blid! :D
Sånn giraff har vi også :) Den er gull for kløete gummer! :D
Lindex sine barneklær er litt små i størrelsen. Har brent meg litt på det. Kjøpte pysjer i str 68 for en drøy måned siden, men de er snart for små. :( Han bruker 62/68 for ellers.
Kjøpte ny body på NameIt her om dagen. Klarte ikke dy meg :p:rolleyes:;) Buksen er også derfra. Den er arvegods :D:)

1361630556829.jpg

"Kanskje jeg er liten, men det er jeg som bestemmer!"

Lindex sine barneklær er litt små i størrelsen. Har brent meg litt på det. Kjøpte pysjer i str 68 for en drøy måned siden, men de er snart for små. :( Han bruker 62/68 for ellers.
Kjøpte ny body på NameIt her om dagen. Klarte ikke dy meg :p;) Buksen er også derfra. Den er arvegods :D:)

Vis vedlegget 5209

Hehe det var en tøff body ja:-) Asle er så fin en gutt som alltid:rolleyes:

Litt sen med å poste antrekk for dagen, men dere kan jo følge opp med morgendagens antrekk.

Lindex hadde 3 for 2 på en mengde babyplagg, så jeg handlet litt nye klær her om dagen. Jeg kjøpte størrelse 80, og tenkte det kom til å bli aaaaltfor stort, men det gikk jammen meg å bruke allerede! ;)

Vis vedlegget 5175Vis vedlegget 5176

Leker ivrig med sjiraffen sin :D
For en liten blidgutt! Skikkelig søtnos:rolleyes:

Kjøpte ny body på NameIt her om dagen. Klarte ikke dy meg :p:rolleyes:;) Buksen er også derfra. Den er arvegods :D:)

Vis vedlegget 5209

Asle er nydelig som alltid! En sånn body vil jeg også ha:D har for øvrig ikke set hvite mam sutter før:eek: er stadig på jakt etter ulike farger på suttene for å skille nye og gamle:p

Dagens Hermine består av ullbody fra Cubus, ullstilongs og siklesmekke i ull fra Reflex:) har akkurat oppdaga tærne sine hun, de er visst enda bedre bitering enn Sophie the giraffe:rolleyes:

Vedlegg

• 1361634543135.jpg
    1361634543135.jpg
    61,1 KB · Visninger: 39
Nasse i dag, genser fra DpAm, smekke fra name it, strømpe og sokker fra hm:)uploadfromtaptalk1361634864673.jpguploadfromtaptalk1361634824160.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Dagens Hermine består av ullbody fra Cubus, ullstilongs og siklesmekke i ull fra Reflex:) har akkurat oppdaga tærne sine hun, de er visst enda bedre bitering enn Sophie the giraffe:rolleyes:
Så flink og søt hun er:p:rolleyes: Anette har ikke klart å få foten sin inn i munnen enda:)

Nasse i dag, genser fra DpAm, smekke fra name it, strømpe og sokker fra hm:)Vis vedlegget 5214Vis vedlegget 5213

Så stilig genser da! :D ser ut som hun er på god vei opp for å sitte;)
Hermine fant tærne sine først for et par dager siden, men ikke klart å få ordentlig tak i de for å smake på dem før idag;)

Hællenutten her var det mange søte småtasser og masse fine klær :)

Så stilig genser da! :D ser ut som hun er på god vei opp for å sitte;)
Hermine fant tærne sine først for et par dager siden, men ikke klart å få ordentlig tak i de for å smake på dem før idag;)
Hun prøver hardt, blir sint når det ikke går:)
Gøy når klarer nye ting:p

Så søte sept.barn. Og Hermine med tærne var jo bare til å spise opp :-D

Her er min med bukse og body fra carter's :-)ImageUploadedByBV Forum1361639030.048843.jpg

Asle er nydelig som alltid! En sånn body vil jeg også ha:D har for øvrig ikke set hvite mam sutter før:eek: er stadig på jakt etter ulike farger på suttene for å skille nye og gamle:p

Den hvite smokken kommer fra en 3 pkn kjøpt på Rema. En hvit, en med grønt senter og hvitt rundt og en blå. Vet ikke om det var en helt hvit i den rosa pakken, men det kan jeg jo se etter neste gang jeg er innom.
Kaster smokkene etter hvert som de blir gufne og uklare inni, så de når sjelden så lang levetid :rolleyes:;)

Nydelige Hermine :D Sprek jente!
Asle er for stutt og rund til å få tærne opp til munnen :p hihi

Nydelige Anette :D Ser ut som hun tar sit-ups :eek: Hun virker så utrolig sterk! :D
Tror aldri jeg har sett henne i rosa, og jeg digger det! ;):D

Hehe, nei det er ikke mye rosa i skuffa, arvet i så fall:-)

Back
Topp