Dagens antrekk

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Emmeth har på seg body fra nameit, bukse fra linkex, strømpebukse fra h&m. Strømper husker jeg ikke;)

1361258749952.jpg
1361258768954.jpg

Så fin han er! :D

Takk:D Lille go`klumpen til mamma da vettø:D:p<3 Men guri så sutrete han er om dagen, tennene kommer snart gjennom:) Kjenner dem gjennom tannkjøttet :happy119 Smørte på med Dentinox før jeg la han ut i vogna, håper det hjelper litt:)

han er såå skjønn altså! Digger klærne fra Lindex, spesielt bamseklærne, de har så mye fine farger og mønstre!
Nesten litt ergerlig at jeg har fått og arva nok klær i 68 og 74 så jeg ikke får dra ut å handle inn litt nytt :p ;)
Men i 80 har vi nesten ingenting så da MÅ jeg ut å handle :D Da blir det vel sommertøy, små kjoler og bleiebukser :rolleyes:
Så fint det hjulet han hadde der var, hvor er det kjøpt? Eller er det kanskje etter jentene?
Hermine sover i vogna, men kan ta bilde av henne når hun står opp ;)

han er såå skjønn altså! Digger klærne fra Lindex, spesielt bamseklærne, de har så mye fine farger og mønstre!
Nesten litt ergerlig at jeg har fått og arva nok klær i 68 og 74 så jeg ikke får dra ut å handle inn litt nytt :p ;)
Men i 80 har vi nesten ingenting så da MÅ jeg ut å handle :D Da blir det vel sommertøy, små kjoler og bleiebukser :rolleyes:
Så fint det hjulet han hadde der var, hvor er det kjøpt? Eller er det kanskje etter jentene?
Hermine sover i vogna, men kan ta bilde av henne når hun står opp ;)

Ei venninne av meg skaffet meg brukt tøy gjennom FB:) Har MASSE klær nå i str 68-74 vi også, men må kjøpte noe mer brukt i str 80-86 og skal shoppe noe nytt selv også:) Klærne jeg har kjøpt er omtrent ikke brukt i det hele tatt, meste av det ser helt nytt ut:) Kjøpte for 150 kr pr stappfulle handlepose med klær:)

Ja, er kjempekoselig og shoppe til de små, men merker godt at utvalget er mye større til jenter enn til gutter. Synes det er litt synd, for vi guttemammaer liker da velig godt og pynte våre små vi og;)

Det hjulet? Den tyggeleken som er rosa og bittelitt blå mener du? Den er kjøpt i 2010 på MENY:) Kjøpte den til Neline den gang. Har vaska den og nå bruker Emmeth den;) Har så mye babyleker fra jentene:)

Ja, gjør det:) Hermine er alltid så stasen i tøyet, så gleder meg til det:)<3

Dagens Hermine: Ullbody fra Cubus, Ullstrømpebukse fra Safa, dongerikjole fra Cubus og siklesmekke fra Reflex :)
CIMG28042_zps7350271d.jpg

CIMG28062_zps639899d3.jpg

To gode venner :rolleyes: Hun har begynt å strekke hånda ut mot han, og så slafser han litt på den ;)

CIMG28052_zps7bd307de.jpg

Herre min for ei nydelig lite blidjente hu Herminemor er :love7 Kjempeflott klær også fin kjole<3 Herlig med hundevapsen som koser seg:)

Ei venninne av meg skaffet meg brukt tøy gjennom FB:) Har MASSE klær nå i str 68-74 vi også, men må kjøpte noe mer brukt i str 80-86 og skal shoppe noe nytt selv også:) Klærne jeg har kjøpt er omtrent ikke brukt i det hele tatt, meste av det ser helt nytt ut:) Kjøpte for 150 kr pr stappfulle handlepose med klær:)

Ja, er kjempekoselig og shoppe til de små, men merker godt at utvalget er mye større til jenter enn til gutter. Synes det er litt synd, for vi guttemammaer liker da velig godt og pynte våre små vi og;)

Det hjulet? Den tyggeleken som er rosa og bittelitt blå mener du? Den er kjøpt i 2010 på MENY:) Kjøpte den til Neline den gang. Har vaska den og nå bruker Emmeth den;) Har så mye babyleker fra jentene:)

Ja, gjør det:) Hermine er alltid så stasen i tøyet, så gleder meg til det:)<3
nei tenkte på den store lekesaken som ser ut som at den kan trille bortover gulvet :p Ser ut som at det er FisherPrice...

Så utrolig søte deres små er i dag da :flower Kanskje jeg skal ha på Anette kjole i morgen jeg også, siden vi skal på besøk i barnehagen hennes:-)

Anette i snoopydrakt, sist brukt av mamman:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Lille prinsen min har på kosedress (MeMini by Kristine Vikse).

ImageUploadedByBV Forum1361269870.152925.jpg

nei tenkte på den store lekesaken som ser ut som at den kan trille bortover gulvet :p Ser ut som at det er FisherPrice...

Aaha;) Som sagt blond inni og brun utapå;) Kinderegg, ja;):D Kjøpte den i sverige nå for ei mnd sia. Den har lyder og musikk og kan rulle rundt og den kan stå opp:) Emmeth liker den veldig godt:) Husker ikke hva den heter da, men:( Kan godt kjøpe med og sende om du vil det, hvis du ikke finner den?:)

Back
Topp