Dagens antrekk:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Likte den tråden jeg, så starter en for mandag:)
Her er Anette i dag, i bomullsdrakt fra merket wheat, elsker klærne derfra:)

Hi hi:) så fin hu er:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Her er Emmeth i pysjen fra før idag:) 1358782540968.jpg
1358782563380.jpg
1358782587938.jpg

Elsker og lese bok han da:rolleyes::rolleyes:

Så skjønne de er begge to :D:D
Og sånn ei blid lita frøken :D Prøver hun å fortelle noe?
Så Emmeth skal bli en liten bokorm, skjønner jeg :p:D Forøvrig noe velkjent med den sveisen i bakhodet :p:D Tjihi

Asle har bare på en hvit body og ei grå strømpebukse, så gidder ikke å ta bilde av det :p Hadde på en fin mørk blå selebukse tidligere, men han gikk bananas på gulvet mens jeg satt på en maskin med klær, så han hadde dratt den helt opp til ørene og nesten spist opp selene. Den var helt kliss våt av sikkel :p Skulle tro man hadde valp i hus, ikke baby :p;) Vi har forøvrig vært og shoppet klær og brukt penger som fulle sjømenn, så det kan hende det dukker no bilder opp av dagen antrekk fremover herfra også :D Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha på ham :):D

Så fine de bøkene som Emmeth kikker i!
Skulle hatt noen slike, vet du hvor man får kjøpt de?

Så Emmeth skal bli en liten bokorm, skjønner jeg :p:D Forøvrig noe velkjent med den sveisen i bakhodet :p:D Tjihi

Asle har bare på en hvit body og ei grå strømpebukse, så gidder ikke å ta bilde av det :p Hadde på en fin mørk blå selebukse tidligere, men han gikk bananas på gulvet mens jeg satt på en maskin med klær, så han hadde dratt den helt opp til ørene og nesten spist opp selene. Den var helt kliss våt av sikkel :p Skulle tro man hadde valp i hus, ikke baby :p;) Vi har forøvrig vært og shoppet klær og brukt penger som fulle sjømenn, så det kan hende det dukker no bilder opp av dagen antrekk fremover herfra også :D Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha på ham :):D

Ha ha., den sveisen så velkjent ut, ja:D:D:D berømte munkesveisen:p;)

Blir spennende og se mye antrekk:D:D ja, vant m sikling her i huset også, alt han tar i blir vått:p

Så fine de bøkene som Emmeth kikker i!
Skulle hatt noen slike, vet du hvor man får kjøpt de?

De blei kjøpt på Ikea for 3 år siden:p:D;) kanskje de selger dem ennå?:)

Asle har bare på en hvit body og ei grå strømpebukse, så gidder ikke å ta bilde av det :p Hadde på en fin mørk blå selebukse tidligere, men han gikk bananas på gulvet mens jeg satt på en maskin med klær, så han hadde dratt den helt opp til ørene og nesten spist opp selene. Den var helt kliss våt av sikkel :p Skulle tro man hadde valp i hus, ikke baby :p;) Vi har forøvrig vært og shoppet klær og brukt penger som fulle sjømenn, så det kan hende det dukker no bilder opp av dagen antrekk fremover herfra også :D Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha å ham :):D
Takk:p hun ble så glad for å komme opp i sofan:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1358797451.999183.jpg
Kveldsantrekk :-p
Han spreller så det er umulig å få noe bra bilde!
Han har på seg en heldrakt/pysj i ull fra Cubus :)

Så søt han er:p:rolleyes:

Nydelige lille Eskil :D Han er til å spise opp!
Synd det var litt uklart bilde da, men har jo sett ham før både blid og sinna ;):p:D

Nydelige lille Eskil :D Han er til å spise opp!
Synd det var litt uklart bilde da, men har jo sett ham før både blid og sinna ;):p:D
Ja han var jo helt vill :-)
Og blitzen hjalp ikke akkurat på :-p

Nydelige bebiser:):p:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hahahaha, så bra! Hermine kliper tak i det som er innenfor rekkevidde, det nye er altså søkkvåte sokker! :p

ååå, så mange nydelige småtroll!

Jeg digger også klærne fra Wheat, men kjøper de kun på salg for synes de er så dyre :p

Skal ta bilde av dagens antrekk når hun står opp fra luren sin ;)

Back
Topp