Likte den tråden jeg, så starter en for mandag
Her er Anette i dag, i bomullsdrakt fra merket wheat, elsker klærne derfra
Her er Anette i dag, i bomullsdrakt fra merket wheat, elsker klærne derfra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønne de er begge to
Og sånn ei blid lita frøkenPrøver hun å fortelle noe?
Så Emmeth skal bli en liten bokorm, skjønner jegForøvrig noe velkjent med den sveisen i bakhodet
Tjihi
Asle har bare på en hvit body og ei grå strømpebukse, så gidder ikke å ta bilde av detHadde på en fin mørk blå selebukse tidligere, men han gikk bananas på gulvet mens jeg satt på en maskin med klær, så han hadde dratt den helt opp til ørene og nesten spist opp selene. Den var helt kliss våt av sikkel
Skulle tro man hadde valp i hus, ikke baby
Vi har forøvrig vært og shoppet klær og brukt penger som fulle sjømenn, så det kan hende det dukker no bilder opp av dagen antrekk fremover herfra også
Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha på ham
![]()
Så fine de bøkene som Emmeth kikker i!
Skulle hatt noen slike, vet du hvor man får kjøpt de?
TakkSå skjønne de er begge to
Så Emmeth skal bli en liten bokorm, skjønner jegForøvrig noe velkjent med den sveisen i bakhodet
Tjihi
Asle har bare på en hvit body og ei grå strømpebukse, så gidder ikke å ta bilde av detHadde på en fin mørk blå selebukse tidligere, men han gikk bananas på gulvet mens jeg satt på en maskin med klær, så han hadde dratt den helt opp til ørene og nesten spist opp selene. Den var helt kliss våt av sikkel
Vi har forøvrig vært og shoppet klær og brukt penger som fulle sjømenn, så det kan hende det dukker no bilder opp av dagen antrekk fremover herfra også
Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha å ham
![]()
Ja han var jo helt villNydelige lille EskilHan er til å spise opp!
Synd det var litt uklart bilde da, men har jo sett ham før både blid og sinna![]()
hahahaha, så bra! Hermine kliper tak i det som er innenfor rekkevidde, det nye er altså søkkvåte sokker!Så skjønne de er begge to
Tjihi
Syns det er så kjølig på gulvet, så jeg var og shoppet noen hele dresser til å ha på ham
![]()