Dagene

Det har jeg også men liker det[:D]
Står opp 0630 for å klare å få de eldste barna på skolen i rett tid. Dusjer og spiser frokost før de går.
Steller minsten, ammer og triller tur. Det går mye tid til henne og ellers koser vi oss, har henne mye på fanget når vi er inne og der sovner hun ofte og det er så skjønt. Ellers kommer skolebarna hjem igjen i 1 tiden og da er det lekser også begynner jeg med middagen. Dagene er lange men går alikevel fort.

Noen dager er mer masete enn andre og de er ekstra lange........

Er så fantasiløs på ting jeg kan finne på.. [8|]
Blir liksom bare sittende her på BV[:)] (når Aleksander sover da)

Syns dagen flyr avgårde jeg!
Står opp og får størsten på skole og jenta i barnehage. Gi mat og spiser selv. Triller tur og evt handler. Dusjer og rydder litt og sånn.. Og da er plutselig kl så mye at jeg må ut og hente igjen.
Har jeg noen timer til overs på dagen elsker jeg å lese bøker! Setter meg ut i sola om det er sol og bare koser meg! Elsker å gå hjemme! [:)][:)][:)]

Ja, syntes dagen fyker avgårde. Den starter med å lage frokost og lage matpakke til Ine.Så må jeg begynne å planlegge når jeg skal gå rundt 09.30.
10.10 er det ut dørene.
Halv 11 åpner parken.
Så er det hjem og rydde litt og vaske klær og sånt.
14.30 er parken ferdig. Da er det hjem og begynne å tenke på hva vi skal ha til middag.
16.30 er sambo hjemme og middagen er ferdi rundt da. Så slapper vi av og plutselig er kl 18.30 og da skal Ine gjøres klar for sengen.
19.00 er det natti natt der.

Så er vel dagen gått der. Da slapper vi av og gjør minst mulig. Og plutselig er det natta for oss store barn og....helt til Melinda våkner igjen

Vet egentlig ikke helt hva jeg fyller alle dagene med, men de fyker avgårde ihvertfall [:)] I dag har jeg vært et par timer på kafe sammen med ei venninne, og ellers vært hjemme og kost oss. Nå sover ho på magen til pappaen sin, og jeg sitter her med pcen.

Virker som om de med barn fra før syns dagene flyr av gårde. Mens de andre har litt lange dager. Jeg syns ogaå dagene kan bli litt lange. Jeg ser for mye på tv, liker ikke det!!!!!  Bruker dagen på å amme, kose, skifte bleie, av og til gå tur..., vaske klær. Det er stort sett det!
Men gleder meg til å få barsel gruppe, samt at mine venninner skal føde. da blir det nok kafe-besøk ja[:D][:D]

Back
Topp