Dagene før fødsel

Iceangel91

Glad i forumet
Hvordan var deres fysiske tilstand dagene før dere fødte ? Tenker på tegn :)
Her er jeg unormalt blid, økt matlyst og sover veldig dårlig, så er konstant trøtt hele tiden utenom akuratt i dag :P føler tegnene på fødsel har bare "forsvunnet" de siste dagene :P har selvsagt kynnere og "mase rier" men ikke sånn så det var tidligere :P

Har det akkurat sånn som deg :P går bare å venter på at noe skal skje.. Når har du termin? :) jeg har termin imorgen :P
Er så sinnsykt irriterende å bare gå å vente og ikke kjenne noe :O har termin neste søndag :P men slimproppen med blod i gikk i uke 33 :P så både jeg og sykehuset trodde aldri at jeg kom til å gå til termin :P men han inni magen sjokkerer stadig :P

Er så sinnsykt irriterende å bare gå å vente og ikke kjenne noe :O har termin neste søndag :P men slimproppen med blod i gikk i uke 33 :P så både jeg og sykehuset trodde aldri at jeg kom til å gå til termin :P men han inni magen sjokkerer stadig :P

Ja, eneste jeg kjenner er sykt nedpress og kynnere.. Enkelte litt vondere enn andre.. Venter bare på at de skal ta seg opp sånn skikkelig :P trodde ikke jeg kom til å gå til termin heller, første kom en uke før :p men men.. De koser seg vel der inne ;) venter du gutt eller jente?

Ja, eneste jeg kjenner er sykt nedpress og kynnere.. Enkelte litt vondere enn andre.. Venter bare på at de skal ta seg opp sånn skikkelig :P trodde ikke jeg kom til å gå til termin heller, første kom en uke før :p men men.. De koser seg vel der inne ;) venter du gutt eller jente?
Sitter i samme båt vi da sånn ca :P min første kom dagen før men vannet gikk 2 dager før uten forvarsel :P venter en gutt igjen :P du da ? :D

hadde termin på onsdag 15.juli.. Så er 4 dager på overtid. Har ikke følt meg mindre gravid enn idag. Ikke et eneste tegn på noe som helst..:s
bare sykt godt humør :dance011

Hadde en del kynnere/rier som var ustabile :p men ellers ikke noe spesiell i formen... Hoppe til køys et par ganger gjorde susen for meg :p!!!

Var i elendig form - fikk ikke sove (anbefaler å sove mye!!), kvalm, kastet opp, diaré og generelt dårlig allmenntilstand :p men dette varte forøvrig i 1 uke før fødsel - så var ganske sliten når fødsel startet :p (men fikk "uante" krefter underveis) lykke til ;)

Hadde maserier, dårlig mage, hyppige sterke kynnarar, litt kvalm, mykje nedpress. Dette varte i 10 dagar (og søvnlause netter) før prinsen endelig kom :)

Med førstemann kjente eg ingenting før riene plutselig starta!

Jeg var i overraskende veldig god form dagen før!

Jeg var i veldig god form før fødselen. Vasket og ryddet masse og hadde overskudd til å gå flere turer hver dag. smiley-chores003:smiley-chores004:smiley-chores007:smiley-chores011:smiley-chores020:cool05

Back
Topp