dagene deres?

Marie85

Forelsket i forumet
når står de små opp, spiser og dupper? her varierer det veldig! føler meg som den eneste i verden som ikke har fast ryme på noe.. det varierer veldig hvor trøtt og sulten hun er..noen dager vil hun bare ha melk, mens andre dager vil hun ha litt grøt å midagsmos...flere??
syns det virker som mange har fått skikkelige rutiner nå?

Neida, du er ikke den eneste...

Her varierer det også veldig både når han sover og spiser...Han våkner alt i fra 5 til 7 på morgenen, og da må jeg liksom bare starte dagen derifra.. Så her er det ingen faste tidspunkt på noe... Tar det sånn ca jeg [:)] Og ja- noen dager er han mere sulten enn andre..

Ja, leggingen går som regel greit her. Han sovner i 19-20 tida! Men varierer veldig når han våkner igjen for å få mat.. Alt i fra 22 til 2 på natta...

Ja ja, det går seg vel til etterhvert [:D]

er ikke noe fast her heller..

han sover, spiser, bæsjer, er kosesyk akkurat når det passer han [:D]

stort sett er det ekstremt fast rytme her, men det er fordi det er eneste måten vi får henne til å sove om natta. varierer litt når hun soner og står opp. men fra hun står opp går det alltid halvannen til to timer før hun sovner. da sover hun to timer. er våken to timer til og så sover hun to-tre timer igjen. etter det er hun våken ca 3 timer eller litt mer før hun legger seg for natta...

frida får forresten grøt og melk til frokost og lunsj, middag og melk til middag og grøt og melk igjen til kvelden. blander ofte frukt i grøten eller gir det etter maten..hun får fire måltider på dagen og ett på natta.

Stort sett veldig bra rutiner her... Spiser første måltid rundt 8 - melk og grøt.
Er våken et par timer også sover hu en time. Får litt melk i gjen i 12 tiden og er våken til rundt 13.30. Sover da mellom 1 - 1,5 time og får middag kl 15. Er våken frem til halv fem ca og sover til ca seks. Da er det melk igjen. Er våken da til kl 20.00 - 20-30, før grøt og bad før hu legger seg.

Noen ganger sover hu til mellom 7 - 8 dagen etterpå, noen ganger våkner hu litt til igjen på kvelden.

Men nattmaten er borte for lengst.

Det har blitt litt faste rutiner her hos oss i det siste.

Han våkner rundt 5-6 tiden og får en flaske og sover litt til,
så våkner han rundt kl 8-9.
Da står vi opp og tar morgen stellet og får grøt+melk.
Så får han 1 flaske kl 13 og kl 16,da får han også banan,grøt eller middag.
Så er det siste foring kl 19 med grøt+melk.

Soverutinene har det ikke blitt noe av..han sover når han er trøtt og som regel når vi går tur.

faste rutiner på mat, og ca på soving på dagen når vi er hjemme.

Ikke så mye rutiner her ennå. Han sover somregel fast dupp etter at vi har levert lillemor i bhg, sånn i 9-10 tiden. Men resten av dagen varierer litt etter hva vi finner på, om vi er hjemme osv...

På spisingen driver vi bare såvidt med litt smaking, så han får ikke noe hver dag. Og når han får er det litt forskjellig. Noenganger litt grøt, noenganger litt middag, og noenganger bare frukt... Når han blir vant til å spise av skje, innfører vi vel ett fast måltid etterhvert.

Rutiner har fordeler og ulemper... Ulempen er at har man først innført faste f.eks. soverutiner, må man følge de selv også.. Og jeg hater rutiner, er ikke rutinemenneske.... Men jeg må jo tilpasse meg litt, da[8D]

Her står vi opp i ni-ti tiden, får pupp mens vi ligger i sengen og koser.
rundt 11 er det flaske
Så er det en times soving rundt tolv-ett
Pupp og flaske rundt to
En ny duppert rundt fire og fem
Pupp og flaske når hun har våknet
Grøt, bad og på med pysj kl åtte
Så er det pupp, flaske og natti-natt rundt ni

Ganske bra rutiner hvis jeg kan si det selv [:)]

ORIGINAL: fruluna

Neida, du er ikke den eneste...

Her varierer det også veldig både når han sover og spiser...Han våkner alt i fra 5 til 7 på morgenen, og da må jeg liksom bare starte dagen derifra.. Så her er det ingen faste tidspunkt på noe... Tar det sånn ca jeg [:)] Og ja- noen dager er han mere sulten enn andre..

Sånn er det her også, men tenker som så at det går seg nok til etterhvert [:)]

Back
Topp