Dagen som ikke ble som planlagt

Huff den ventetiden er fæl :(
Min baby levde, men var ikke levedyktig, og å vente på å få bekreftet diagnose slik at vi kunne få utført aborten var umenneskelig vondt :(
Mange klemmer til dere <3

Huff den ventetiden er fæl :(
Min baby levde, men var ikke levedyktig, og å vente på å få bekreftet diagnose slik at vi kunne få utført aborten var umenneskelig vondt :(
Mange klemmer til dere <3
Huff.. det hørtes egentlig enda verre ut. Selvom jeg føler dette er tøft nok. Håper du har kommet deg igjen❤️

Huff.. det hørtes egentlig enda verre ut. Selvom jeg føler dette er tøft nok. Håper du har kommet deg igjen❤️

Ingenting er bedre eller verre når det kommer til slikt <3
Jeg har fått to friske barn i etterkant heldigvis :)

❤️ Nå har dagen kommet. Gruer meg masse, men takk for varm omtanke fra så mange!

Det hjelper å høre andre har kommet seg igjennom det, og at andre skjønner det er en tøff situasjon. Noen ganger føles det som jeg overreagerer, fordi man kan prøve på nytt. Men jeg har tross alt trodd jeg skulle bli mor igjen i 3 måneder, og mentalt begynt å glede meg masse. Det føles tomt og vondt, og alt er så fjernet. Ikke en blødning, fra ekstremt elendig til litt dårlig form. Har bare vært litt dårlig i de andre svangerskapene, så har ikke lagt sammen dette til døde fostre har også jernmangel så det forklarer jo egentlig symptomene som har plaget meg.

Huff får bare la tårene trille, mens legene hjelper meg❤️❤️

❤️ Nå har dagen kommet. Gruer meg masse, men takk for varm omtanke fra så mange!

Det hjelper å høre andre har kommet seg igjennom det, og at andre skjønner det er en tøff situasjon. Noen ganger føles det som jeg overreagerer, fordi man kan prøve på nytt. Men jeg har tross alt trodd jeg skulle bli mor igjen i 3 måneder, og mentalt begynt å glede meg masse. Det føles tomt og vondt, og alt er så fjernet. Ikke en blødning, fra ekstremt elendig til litt dårlig form. Har bare vært litt dårlig i de andre svangerskapene, så har ikke lagt sammen dette til døde fostre har også jernmangel så det forklarer jo egentlig symptomene som har plaget meg.

Lykke til med dagen som venter :Heartred jeg har ikke opplevd noe slikt og kan ikke sette meg inn i hvor vondt det må være, men vil hvertfall si at du ikke overreagerer :Heartred

Masse lykke til i dag ❤️❤️
Du overreagerer absolutt ikkje. Det er ein umenneskelig situasjon. Ta vare på kvarandre! Sender mange varme tankar dykkar veg ❤️❤️

Ingen overreagering i det hele tatt ❤️ missed abortion er vondt og jævlig. Ta deg tid til å sørge.
Med min første MA måtte jeg vente en uke etter å ha fått beskjed, men min andre MA måtte jeg gå med dødt foster i over 2 uker før jeg fikk time på ahus.. Ganske sjukt og jævlig å gå så lenge med vissheten om dødt foster.

Masse gode tanker til deg ❤️❤️

I en slik situasjon er alle reaksjoner lov! Håper dere kommer igjennom dagen uten noen ekstra utfordringer. Mange klemmer herfra.

Så utrolig trist :( stor klem :Heartred

Huff :( Så utrolig hjerteskjærende å lese. Sender deg en stor klem :Heartbigred Ta godt vare på hverandre

Det høres helt umenneskelig ut, og jeg som synes tre døgn er en belastning.

Jeg tror ikke man vet hvordan man reagerer før man er i en sånn situasjon. Det er et vondt sjokk som vekker mye følelser. I tillegg har kroppen mange hormoner og er i ubalanse

Back
Topp