Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. det hørtes egentlig enda verre ut. Selvom jeg føler dette er tøft nok. Håper du har kommet deg igjenHuff den ventetiden er fæl
Min baby levde, men var ikke levedyktig, og å vente på å få bekreftet diagnose slik at vi kunne få utført aborten var umenneskelig vondt
Mange klemmer til dere <3
Huff.. det hørtes egentlig enda verre ut. Selvom jeg føler dette er tøft nok. Håper du har kommet deg igjen
Lykke til med dagen som venter jeg har ikke opplevd noe slikt og kan ikke sette meg inn i hvor vondt det må være, men vil hvertfall si at du ikke overreagererNå har dagen kommet. Gruer meg masse, men takk for varm omtanke fra så mange!
Det hjelper å høre andre har kommet seg igjennom det, og at andre skjønner det er en tøff situasjon. Noen ganger føles det som jeg overreagerer, fordi man kan prøve på nytt. Men jeg har tross alt trodd jeg skulle bli mor igjen i 3 måneder, og mentalt begynt å glede meg masse. Det føles tomt og vondt, og alt er så fjernet. Ikke en blødning, fra ekstremt elendig til litt dårlig form. Har bare vært litt dårlig i de andre svangerskapene, så har ikke lagt sammen dette til døde fostre har også jernmangel så det forklarer jo egentlig symptomene som har plaget meg.
Huff får bare la tårene trille, mens legene hjelper meg
Masse lykke til i dagNå har dagen kommet. Gruer meg masse, men takk for varm omtanke fra så mange!
Det hjelper å høre andre har kommet seg igjennom det, og at andre skjønner det er en tøff situasjon. Noen ganger føles det som jeg overreagerer, fordi man kan prøve på nytt. Men jeg har tross alt trodd jeg skulle bli mor igjen i 3 måneder, og mentalt begynt å glede meg masse. Det føles tomt og vondt, og alt er så fjernet. Ikke en blødning, fra ekstremt elendig til litt dårlig form. Har bare vært litt dårlig i de andre svangerskapene, så har ikke lagt sammen dette til døde fostre har også jernmangel så det forklarer jo egentlig symptomene som har plaget meg.
Nå har dagen kommet. Gruer meg masse, men takk for varm omtanke fra så mange!