Dagen idag!

avelina

Flørter med forumet
Hvordan er formen hos dere idag da damer? Hvor langt er dere på vei idag? Og hvilke planer har dere for dagen?

4+6

Formen er fin, foreløpig bedre enn i går.

Skal en tur i dyreparken, samt en liten tur på shopping. Mannen skulle bytte en skjorte.

I dyreparken skal jeg møte to fra barselgruppa, koselig :)

Koselig. Jeg er 4+1, og glad for å endelig være over 4 uker! :) formen er tipptopp, litt småkvalm men ikke noe uholdbart! Idag skal jeg lese litt, gå tur med familien og slappe av! Lade opp til ny uke!

5+3 idag og forrmen er fin. Litt trøtt bare men det KAN ha noe med at mini#1 fremdeles er på sommertid og dermed våkner rundt 6.
Idag har vi innvitert oss selv på lunch og kake hos mine foreldre :coffee2

Ca 3+4 og har begynt med mensmurringer, har veldig ømme pupper og veldig oppblåst.Vet ikke hva det kommer av enda men er veldig kvalm til tider, er ikke det litt tidlig enda for denne kvalmen?:p
Ellers blir det en rolig dag, skal på besøk til mamma og en tur å tenne lys og pynte litt på graven til pappan min :Heartred:)

God morgen! 5+0. Min tur å sove frempå i dag, nettopp våknet etter å ha sovet siden kl 22 i går!

Formen kjennes bra bortsett fra at jeg er trøtt om dagene. I dag skal vi på teater og se Hakkebakkeskogen med eldstemann, blir koselig :) I kveld blir det litt egenpleie hos svigerinnen min. Hun skal fikse brynene mine og legge ansiktmaske.
God søndag til dere alle :)

Last edited:
6+0 idag. Ikke sovet i nesten hele natt :( idag skal jeg rydde litt og få besøk av en venninna til middag. Slappe av og lade opp til uken.

God morgen og god søndag! 5+1 her og formen er fin. Våknet nå, og det er ingen andre i huset som har våknet enda :o Minien sov til halv ti i går også, så veldig deilig! I dag skal vi møte noen fra gamle barselgruppen og leke litt. Det blir koselig :)

7+2, fin form, litt kvalm og trøtt bare.
Skal kose meg med sønnen min i dag :-)

God morgen! I dag er jeg 5+2, formen er ok. Føler at det er litt sånn småkvalme på vei, og så har jeg hatt litt murringer av og på i det siste.
Storebror våkna med masse feber i natt, så det ble litt lurvete søvn på meg. Han sovna endelig til slitt så jeg fikk noen timer, men kjenner nå at jeg ikke har fått full nattesøvn :-p

I dag blir det nok å leke inne dessverre, lillemann ELSKER å leke ute, men siden han ikke er helt i form så tror jeg ikke det er så lurt... Så dette kan bli en litt slitsom dag, han blir litt muggen av å være inne ;)

Jeg drømmer meg bort til juli2016, gleder meg til bitteliten baby igjen. Om alt går som det skal da. På en uke har jeg gått fra å være litt fortvila over å være gravid nå, til å frykte at noe skal skje med lillebrøster i magen...

4+5 i dag :)

Jeg ligger i senga enda, guttene er stått opp. Vi skal se fotballkamper og kose oss inne i styggværet i dag. Til kvelden har vi middagsdate med mannen på Peppes <3

God morgen! 5+0 i dag! Denne uken skal det skje mye med denne lille i følge appen:-)

Formen er fin etter nok en dårlig natt. Ligger å vrir meg mye, i tillegg er det opp minst to ganger for tissing. Puppene kjennes ut som mursteiner:-/

Vi skal ha middagsselskap Idag og jeg gruer meg allerede til matlukten...
Ikke spist middag på 4 dager!

Men først; trening!! Step time kl 11. Da er jeg ferdigtrent og kan nyte resten av dagen:-)

4+4 idag
Ganske så grei i formen, litt trøtt og uggen, ikke kvalm men like oppunder kjenner også at forkjølelsen er på vei ut, litt lettere å puste osv! Kjempe deilig når den forsvinner helt!

Idag skal vi kun slappe helt av, var i bryllup igår og familieselskap dagen før så idag blir det sofa, mini er på overnatting og Bestefaren snakket om å ta henne med på Noahs ark idag

4+6 idag og jeg var den eneste som var edru igår på Halloweenfest men likevel våknet jeg av at jeg var tørr i munnen og skikkelig kvalm og støl. Følte meg bakfull men jeg har ikke drukket annet enn tranebærjuice og MYYYYE vann over hele kvelden. Haha. Hjalp mye med litt mat, så jeg antar at morgenkvalmen har meldt sin ankomst, ironisk nok når alle de andre er dagen derpå. :p

5+0 i dag! :cheers
Har lekt med plastelina en times tid nå så tar jeg en kopp kaffe og venter på at tlf skal få strøm nok til en treningsøkt! Nydelig vær i dag! Endelig skal jeg få litt luft, har jobbet hver helg i flere uker nå. Vurderer en gåtur i Bøkeskogen i Larvik senere, må bare skifte dekk på bilen først :)

Jeg lider av dårlig samvittighet da, burde ha gjort noe her hjemme - men i dag SKAL jeg ut :p

4+6 idag og jeg var den eneste som var edru igår på Halloweenfest men likevel våknet jeg av at jeg var tørr i munnen og skikkelig kvalm og støl. Følte meg bakfull men jeg har ikke drukket annet enn tranebærjuice og MYYYYE vann over hele kvelden. Haha. Hjalp mye med litt mat, så jeg antar at morgenkvalmen har meldt sin ankomst, ironisk nok når alle de andre er dagen derpå. :p

Haha, synes det var irriterende sist! Man kan ikke si sånn: "Ja, men jeg blir i hvertfall ikke dårlig dagen derpå!" For det ble jeg uansett :p

Jeg har vært på studitur 1 uke og kom hjem i går! Etter positiv test i morges skjønner jeg hvorfor jeg har vært slapp den siste uken.

Jeg er småtrøtt men har ellers ikke hatt noen symptom annet enn småkramper og rar mage. Er 4+2 i følge terminkalkulator :love017

4+4 her

Har sittet våken siden alt for tidlig, virker som søvnen min har tatt seg fri, er så utrolig om nettene.. Så de siste timene har gått med på hjernedød underholdning på tven og strikking i nevene ;)

Våknet uvel, men med litt mat blir det bedre kjenner jeg :)
Tuppa er hos farmoren sin, har vært der fra I går, så hun skal hentes etterhvert, men før det skal jeg bare slappe av og nyte at resten av huset sover enda.

Det er mye vind og dårlig Vær her, så det blir nok inne dag. Det passer egentlig fint siden jeg har ganske mye husarbeid jeg MÅ gjøre, siden jeg bare har skyvd det foran meg... :/

Jeg er 5+5 i dag :)

Henrik på 2,5 sov til kl halv 9 i dag tidlig, så det gjorde godt! Var ut ei skogen å grillet og lekte oss i går ettermiddag, og hadde besøk frem til kl 01 i natt.. :sleep011 litt trøtt kan man si! I dag må jeg skrive en oppgave som skal leveres inn på skolen i morgen, minstemann i hus er hos bestemor i mellomtiden, slik at jeg kan får gjort meg ferdig :) samboer og min pappa jobber på huset vårt, så vi er hjemme alene resten av dagen:p resten av dagen blir bare rolig, ikke så mye å finne på når været ikke viser seg fra den beste siden..

Back
Topp