Dagen i morra

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
I morra er det en tur til legen da jeg merker bekkenet mitt allerede... hadde kraftig bekkenløsning sist, så denne gangen er det rett til fysio!

Samboer vil også at jeg skal få graviditeten bekrefta :P han stoler ikke på de man får kjøpt :P

Etter det skal jeg møte bestevenninna mi som har ei litta på 4 uker :-D **babysyk**

Skal også ut å kjøpe kjøkkenmaskin da jeg snart har en ettåring her i huset :-D

Deres planer i morra da?

På mobilen. Digger appen ♥

Skal ringe fysio for jeg kjenner d også i bekkenet;)
Så blir d 2 dager jobb før jeg og gubben reiser på kjærestetur til London på torsdag:D

Jeg skal på ul i morgen. For å se att alt er fint etter jeg hadde en liten blødning for en uke siden og hcg stigningen ikke hadde dobblet seg. Men legen mente jeg fortsatt var gravid, men jeg føler jeg må på ul for å få det bekreftet.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Skal ringe fysio for jeg kjenner d også i bekkenet;)
Så blir d 2 dager jobb før jeg og gubben reiser på kjærestetur til London på torsdag:D
Så herlig med London tur! Kose dere masse :-)

Skal til nice i september med jobben il samboer. Å det skal bli digg!

Jeg skal på ul i morgen. For å se att alt er fint etter jeg hadde en liten blødning for en uke siden og hcg stigningen ikke hadde dobblet seg. Men legen mente jeg fortsatt var gravid, men jeg føler jeg må på ul for å få det bekreftet.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Huff :-( fåe håpe alt stpr bra til med lille. Krysser alt jeg har :-)

I morgen skal jeg vente på at det blir torsdag... for da får jeg svar på hcg prøvene. Er fryktelig spent siden de ikke fant noe på ul da jeg var 7+2 :p
Har ny ul på fredag - og da håper jeg de finner noe!! Hvis jeg ikke er gravid har kroppen klart å lure meg grundig i alle fall!! :(

Håper du får positive svar #1 og forvirret!

I morgen skal jeg på jobb og ha de nest siste timene mine med dans og styrke før sommeren. Så får vi se om jeg er i stand til å starte opp igjen med gruppe til høsten. Litt vemodig, men blir godt og. Slippe å late som formen er fin når jeg hiver etter pusten og svimler som en gærning.
Og vente på at det blir onsdag og UL. Håper å se bankende hjerte(r)

Lykke til i morgen... Her har jeg i morgen en vanlig dag på jobb, på torsdag skal jeg til legen har også utrolig lyst å ta en ultralyd en dag til uka oxo men må holde meg i skinnet og vente litt... Hehe

Så godt at du får hjelp med bekkenet ditt:) Det gjorde ikke jeg=( Dårlig fysioterapeut her...

I morgen skal jeg på foreldre med barn-treff. Eldste bruker å være hjemme fra bhg de dagene, men det er riding i bhg hennes i morgen så da må ho få lov til å dra dit:) Blir bare kos hjemme med minsten da=)

Jeg skal først til legen i morgen. Og med forkjølelse/begynnende bihulenetennelse + syke bekymringer for svangerskapet håper jeg han av medlidenhet skriver ut en sykemelding så jeg får utsatt eksamen jeg har om få dager.. Er så stresset, vet jeg stryker sånn situasjonen er nå.. I tillegg er det muntlig eksamen.. Herregud jeg er så stresset!

Etterpå er det tidlig ul på volvat.. Håper jeg får se en sprell levende baby ❤

Jeg vil og paa tidlig ultralyd. Kan ikke dere som har vaert der fortelle hva dere saa? Jeg orker ikke reise meg fra sofaen i dag for da kaster jeg bare opp, saa det blir spennede paa jobb i morgen.

Back
Topp