? !! Forumet er livet VIP 5 Feb 2010 #1 Har dere planer om å gjøre noe husarbeid i dag? Eg har : *Vaksa alle gulv og overfalter i hele leiligheta *vaska doen og dusjen *skal henge opp klær *legge sammen klær Også er eg ferdig med dagens treig, så no ska eg bare kose meg resten av dagen[:D] Enn dere da?
Har dere planer om å gjøre noe husarbeid i dag? Eg har : *Vaksa alle gulv og overfalter i hele leiligheta *vaska doen og dusjen *skal henge opp klær *legge sammen klær Også er eg ferdig med dagens treig, så no ska eg bare kose meg resten av dagen[:D] Enn dere da?
S Skravlemor Elsker forumet 5 Feb 2010 #2 har en laaaaang liste, men tviler på at noe særlig blir gjort. har så vondt i bekkenet(ca en uke til termin)[:)] flink når du får gjort alt det[:)]
har en laaaaang liste, men tviler på at noe særlig blir gjort. har så vondt i bekkenet(ca en uke til termin)[:)] flink når du får gjort alt det[:)]
Yuna Gift med forumet 5 Feb 2010 #3 Nja..jeg har planer, men mangler lyst og pågangsmot. Håper det dukker opp snart, greit å ha shina huset til helga.
Nja..jeg har planer, men mangler lyst og pågangsmot. Håper det dukker opp snart, greit å ha shina huset til helga.
A A.Msinmamma Glad i forumet 5 Feb 2010 #4 Skal skifte på sengene Vaske gulv(mulig sambo må gjøre det) bake skoleboller legge på plass klær Ellers tok jeg det meste i går!
Skal skifte på sengene Vaske gulv(mulig sambo må gjøre det) bake skoleboller legge på plass klær Ellers tok jeg det meste i går!
? !! Forumet er livet VIP 5 Feb 2010 #5 ORIGINAL: Skravlemor har en laaaaang liste, men tviler på at noe særlig blir gjort. har så vondt i bekkenet(ca en uke til termin)[:)] flink når du får gjort alt det[:)] Uff da, men godt å være ferdig snart da[:D] Lykke til med fødsel! spennendes[:)]
ORIGINAL: Skravlemor har en laaaaang liste, men tviler på at noe særlig blir gjort. har så vondt i bekkenet(ca en uke til termin)[:)] flink når du får gjort alt det[:)] Uff da, men godt å være ferdig snart da[:D] Lykke til med fødsel! spennendes[:)]