Dagen i dag

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Endelig en dag med solskinn, jeg skal få begynne å jobbe litt igjen og lillegutt og jeg har hatt fridag sammen [emoji173]️[emoji1374] balsam for sjela [emoji5][emoji173]️
Lite kynnere, og en god natts søvn med 2-åringen i armkroken også [emoji173]️
Noen andre som har hatt en fin dag? [emoji5]

Jeg har sovet på sofaen tett inntil 3 åringen som også sovnet :p
I mens minste sov dupp i sengen sin :D
Det gjorde veldig godt ;)
Håper bare jeg, og 3 åringen får sove godt i natt likevel :o

Det hørtes herlig ut! Det gjorde virkelig godt at det var så lyst og nesten litt vårlig ute idag <3

Jeg har sovet på sofaen tett inntil 3 åringen som også sovnet :p
I mens minste sov dupp i sengen sin :D
Det gjorde veldig godt ;)
Håper bare jeg, og 3 åringen får sove godt i natt likevel :o

Det er så koselig [emoji173]️
Hehe, jaa, vi sov tett opp mot klokka 16 i dag, så det blir spennende og se hvordan kvelden her blir [emoji85]

5 åringen har influensa og er hjemme på femte dag med 40 i feber [emoji849] ikke den beste dagen kan man si:p glad jeg tok vaksina selv da[emoji85]

Uff da, god bedring til 5 åringen [emoji173]️
Håper dere blir fort kvitt influensaen [emoji1374]

Takk for det [emoji173]️[emoji4] virker som om den holder på å gi seg nå.. Nå har mannen tatt over syken og jeg vet ikke hva som er best eller verst [emoji23][emoji85]

Takk for det [emoji173]️[emoji4] virker som om den holder på å gi seg nå.. Nå har mannen tatt over syken og jeg vet ikke hva som er best eller verst [emoji23][emoji85]

Haha, huff [emoji85] ille når menn blir syk, det har vi fått kjenne på den siste måneden [emoji23]
God bedring til stor og liten, og god helg til dere [emoji173]️

Jeg synes det å være gravid er lite koselig og moro akkurat nå, og mannen ba meg om å slutte å forsure stemningen på stua. Så jeg ligger barnslig nok i senga, og har egentlig fint lite lyst til å gå ned igjen. Jeg sliter veldig med hele svangerskapsgreia nå.

Jeg synes det å være gravid er lite koselig og moro akkurat nå, og mannen ba meg om å slutte å forsure stemningen på stua. Så jeg ligger barnslig nok i senga, og har egentlig fint lite lyst til å gå ned igjen. Jeg sliter veldig med hele svangerskapsgreia nå.
Ja,men det er ikke lett å bli i sengen hver dag og tenke om blødning ikke kommer tilbake! :Heartred

Huff ❤️ Og du som går gjennom det for sjette gang!! Jeg misliker virkelig å være gravid, selv om jeg selvfølgelig synes det er verdt det. Er ganske sikker på at dette er siste gangen. Blir jo helt ubrukelig og i elendig form i 9mnd. Føler at de ni månedene bare blir borte. Jeg lever liksom ikke, hverken på jobb eller hjemme, men presterer minimalt og bare eksisterer :o

Men heldigvis er ikke alle dager like dumme da. Og nå går det jo snart mot lysere tider, og ikke minst: mot termin :)

Klem

Huff, det var jo unødvendig da!
Hvis min mann hadde sagt det ville jeg eksplodert [emoji15]

I dag er jeg også rimelig lei av å være gravid og sykt bekymra [emoji20]
Minimalt med bevegelse, omtrent ingen kynnere de siste to dagene [emoji17] det har jeg hatt i ukesvis nå[emoji15] lurer på å ringe føden, men er redd for å fremstå som en idiot hvis det bare er falsk alarm [emoji20]
I tillegg føler jeg meg helt invalid på grunn at et elendig bekken...

Huff [emoji173]️ Og du som går gjennom det for sjette gang!! Jeg misliker virkelig å være gravid, selv om jeg selvfølgelig synes det er verdt det. Er ganske sikker på at dette er siste gangen. Blir jo helt ubrukelig og i elendig form i 9mnd. Føler at de ni månedene bare blir borte. Jeg lever liksom ikke, hverken på jobb eller hjemme, men presterer minimalt og bare eksisterer :o

Men heldigvis er ikke alle dager like dumme da. Og nå går det jo snart mot lysere tider, og ikke minst: mot termin :)

Klem

Enig med deg! [emoji1375]

Jeg føler at man bare kan legge til sides hele livet i 9 mnd [emoji20][emoji17]

Huff [emoji173]️ Og du som går gjennom det for sjette gang!! Jeg misliker virkelig å være gravid, selv om jeg selvfølgelig synes det er verdt det. Er ganske sikker på at dette er siste gangen. Blir jo helt ubrukelig og i elendig form i 9mnd. Føler at de ni månedene bare blir borte. Jeg lever liksom ikke, hverken på jobb eller hjemme, men presterer minimalt og bare eksisterer :o

Klem
Hele dagen har vært bare dum kjenner jeg. Sendte feil kid på butikken for å kjøpe lørdagsgodt, og ba henne kjøpe med litt smågodt til meg. Vel, eldste på 15 er like sær og kresen som meg, så hun hadde truffet riktig - hun på 13 tenkte ikke så nøye over at det ikke var til henne selv, så jeg endte opp med fem sånne sure peacemerker, det var det jeg likte av det hun kom tilbake med. [emoji21] Måtte gå å grine på badet (herregud liksom, det er bare godteri), så ikke hun skulle bli lei seg. Nå prøver mannen på nytt.

Jeg har egentlig kost meg med å være gravid før, men denne gangen er det skikkelig kjipt. Halsbrann - jepp, leggkramper - jepp, blødninger - jadda, bekkenløsning - selvfølgelig, neseblod i hytt og vær - skulle bare mangle. Får ALT liksom! Eneste lyspunktet akkurat i dag er aktiv lillebror i magen.

Hele dagen har vært bare dum kjenner jeg. Sendte feil kid på butikken for å kjøpe lørdagsgodt, og ba henne kjøpe med litt smågodt til meg. Vel, eldste på 15 er like sær og kresen som meg, så hun hadde truffet riktig - hun på 13 tenkte ikke så nøye over at det ikke var til henne selv, så jeg endte opp med fem sånne sure peacemerker, det var det jeg likte av det hun kom tilbake med. [emoji21] Måtte gå å grine på badet (herregud liksom, det er bare godteri), så ikke hun skulle bli lei seg. Nå prøver mannen på nytt.

Jeg har egentlig kost meg med å være gravid før, men denne gangen er det skikkelig kjipt. Halsbrann - jepp, leggkramper - jepp, blødninger - jadda, bekkenløsning - selvfølgelig, neseblod i hytt og vær - skulle bare mangle. Får ALT liksom! Eneste lyspunktet akkurat i dag er aktiv lillebror i magen.

Nei og nei for en dag!
Det skal jammen ikke være lett å være gravid..[emoji17][emoji20]
Vi er noen som virkelig får kjenne på disse babygreiene altså. Jeg føler så innmari med deg[emoji173]️
Og jeg håper at dagen i morgen blir så uendelig mye bedre enn i dag[emoji1374]
God, varm klem fra langt nord[emoji173]️

Back
Topp