Dagen i dag

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Da ble storebror syk - spysyke :( Passet bra at vesla sov 2,5 timer da. Og da våkner hun fordi hun var sulten, hadde sikkert sovet lengre om ikke det. Men kjipt å gå glipp av en god dupp for meg da, typisk når man har muligheten for en lang dupp. Har fotografering på babysvømmingen i dag (som man må betale for uansett), så etter noen ringerunder kommer fetteren min å er med eldste. Men han kunne ikke komme før etter et kvarters tid etter jeg har dratt. Helsigvis har han kviknet til og spist 2 brødskiver så regner med det går helt fint. Ellers kom det en bæsjebleie i dag etter 3 dager. Den var ikke hard ihvertfall :)

Så hva skjer hos dere i dag?

Eg har ryddet i en svær haug papirer og skal ut og gå tur no...

Mini er oppgira av fuglene som har fått brødsmuler på verandaen ;) jeg holder på å pakke, og om en times tid setter vi kursen mot bardu til svigers :)

Rydder og pynter litt her hjemme. Heldigvis ingen som er syke:)

I kveld skal de to eldste være hos pappaen som kom hjem fra jobb i natt og i morgen skal jeg på besøk til han:)

God bedring til din eldste:)

Jeg har handlet julegaver :p prøver å finne ut av hva vi skal ha til middag

Ligger i senga, fått skikkelig influensa :/ syns fantastisk synd på meg selv :p

Ligger i senga, fått skikkelig influensa :/ syns fantastisk synd på meg selv :p

God bedring =)

Og god bedring til eldste mann Mrs Lutz.

Vi har vært hos svigerinna mi i dag og hatt en liten fotoshoot med de 3 søskenbarna. Blir fine julegaver til de felles besteforeldrene :) Ble selvfølgelig noen bilder av vesla alene også, og vesla sammen med meg. Bilder med pappaen får vi få til når hun fyller ett år.

God bedring =)

Og god bedring til eldste mann Mrs Lutz.

Vi har vært hos svigerinna mi i dag og hatt en liten fotoshoot med de 3 søskenbarna. Blir fine julegaver til de felles besteforeldrene :) Ble selvfølgelig noen bilder av vesla alene også, og vesla sammen med meg. Bilder med pappaen får vi få til når hun fyller ett år.
Takk :)

Det var lurt med søskenbarnbilder.
Men jeg tror jeg bør vente til søstern er ferdig med barn ellers blir det kanskje å mangle en på bildet senere :p

Takk :)

Det var lurt med søskenbarnbilder.
Men jeg tror jeg bør vente til søstern er ferdig med barn ellers blir det kanskje å mangle en på bildet senere :p

Hehe, ja her er det vel vi som skal ha flere barn etterhvert. Da får de heller få flere bilder, da er julegavene i planlagt til det året også :P

Back
Topp