Dagen i dag...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Den startet ganske greit egentlig, kvalmen var der men ikke noe værre en andre dager... Helt til nå! Sitter på jobb og er utrolig kvalm og svimmel! Orker ingenting og er sjeleglad for at jeg sitter rolig på kontor.. Er så "stappa" i magen at det er helt utrolig. Føler meg helt sprengt! Ikke så oppblåst og ikke spist mer enn vanlig, men vannvittig slapp og trøtt.
Flere som har det litt sånn??

TuMmY LoVe

Har også en sånn dag i dag... Heeelt ferdig, tenker jeg burde spise noe for å se om det blir bedre, men ingenting frister :/ Så føler med deg..

Netopp spist jeg, hjalp ikke ;) ja det er noe dritt med slike dager:(

TuMmY LoVe

Slik er jeg også, føler meg stapp mett og kvalm! I tillegg er jeg så trett at jeg kunne svimt av når som helst.. har en liten på rett under året som ikke akkurat sover på natta i tillegg til denne ekstreme sv.skaps trettheten... hurra!!-.-

Slik er jeg også, føler meg stapp mett og kvalm! I tillegg er jeg så trett at jeg kunne svimt av når som helst.. har en liten på rett under året som ikke akkurat sover på natta i tillegg til denne ekstreme sv.skaps trettheten... hurra!!-.-

Slitsomt...,

TuMmY LoVe

Jobber i bhg, så er på farten hele tiden. I tillegg har jeg denne uken hatt 2 dager med oppkast. Jeg er så trøtt og sliten at ei på jobben kommenterte at jeg gjespet mye. Og jeg legger meg ofte rett etter lillegutt har lagt seg for kvelden, men alikevel er jeg fortsatt trøtt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp