Dagen i dag!

Mrs.J

Elsker forumet
Hvordan har deres dag vært i dag??

Min har vært super. Jeg og mannen min har fornyet soverommet. Vi hadde kun hvite vegger der inne, så jeg kjøpte en malingsfarge som heter mørk aubergine. Og dermed ble den ene veggen som er bak sengen i den fargen. Kjøpte også hvite läck hyller som vi har hengt opp over sengen.

I tillegg har vi satt opp den nye sprinkel sengen (hvit) der inne, redd opp den og hengt opp himmelen. Kan vise dere bilder i morgen hvis jeg får det til :)

Gleder meg faktisk til å legge meg etterpå, er så fornøyd :)

Så fint at dagen har vært bra! Det høres ut som det blir kjempe fint! :)

Jeg har vært hos jordmor i dag. Alt fortsatt vel! Ellers veldig lite å melde om i dag. :p
BVforum via HTC

Så bra du har hatt en super dag :) Høres ut som det ble kjempefint, vil gjerne se bilder ja :)

Jeg har også hatt en fin dag i dag :) Har egentlig ikke gjort så mye, vært på en liten kjøretur for å få gjort unna noen små ærend, og vært på juletrefest på jobben til fruen, det var kjempekoslig :) Ellers har jeg bare slappet av på sofaen med gjevne mellomrom :)

Hvordan har deres dag vært i dag??

Min har vært super. Jeg og mannen min har fornyet soverommet. Vi hadde kun hvite vegger der inne, så jeg kjøpte en malingsfarge som heter mørk aubergine. Og dermed ble den ene veggen som er bak sengen i den fargen. Kjøpte også hvite läck hyller som vi har hengt opp over sengen.

I tillegg har vi satt opp den nye sprinkel sengen (hvit) der inne, redd opp den og hengt opp himmelen. Kan vise dere bilder i morgen hvis jeg får det til :)

Gleder meg faktisk til å legge meg etterpå, er så fornøyd :)

Høres ut som det ble kjempefint! Er så gøy å fornye soverommet. For en tid tilbake siden gjorde vi også det, nytt skoskap, gardiner og noen nydelige lys (Bark) :) skikkelig god stemning!

Dagen min har også vært fin :) litt skole, litt frisør (helt ny frisyre!) og en hel del avslapping etter all fartingen :)

Ja rommet ble veldig bra, og jeg er suuuper fornøyd :) Utrolig hva litt maling på en vegg gjør :) Sønnen min på rett over 2,5 år kom inn på rommet i dag tidlig, stupte ned i den oppredde sprinkelsenga, og spør ivrig: Har baby kommet nå??
Pappan fortalte i går at nå er det ikke lenge til babyen kommer, så stakkars gutten min kommer helt sikkert til å sjekke senga flere ganger om dagen hver dag for å se om den kommer snart :-P Ikke lett for han å forstå at babyen faktisk ligger i mammas mage :-P

Back
Topp