dagen i dag

Gullis!

Elsker forumet
Var oppe tre timer i natt med regelmessige rier, men plutselig dabbet alt av, nå går jeg bare og venter. flyr på toalettet i ett sett, kvalm og vonde kynnere. vet at babyen har godt av å vente litt til, men samtidig ble jeg litt skuffet når det ga seg. En ting er hvertfall sikkert, noe er i gjære;-)

Så spennende! Hvor langt er du på vei?

Spennende :) har selv litt murringer i dag, håper det tar seg opp :)

Oi! Måtte sjekke terminlista for å sjå termini. Håper det heile roar seg, og at babyen held seg på plass ei stund til. Fødte sjølv i veke 34-2 i fjor, og sjølv om alt gjekk fint er det absolutt ikkje ein ønskesituasjon.........Masse ekstra styr når dei kjem så tidleg. Kryssar fingerer for at det tek eit par veker til før det vert fødsel. Lukke til:) Har du snakka med føden?

Tror ikke det står riktig på terminlisten, er 35 uker nå, selv om legen min alltid har ment jeg har vært lengre på vei. Har vært hos legen, var moden men ingen åpning. Så vi får bare se:-) Fødte sist i uke 37, og det var totalt ukomplisert. Det beste er såklart om det går noen uker til, men de var ikke redd på føden dersom fødselen virkelig skulle sette i gang!

Fra uke 37 er jo baby fullbårne, men før det kan det alltids oppstå komplikasjoner og det er ikke noe jeg ønsker for mitt barn, uansett hvor lei jeg måtte bli! Amming og mating generelt kan gå mye lettere også, jo leger baby er i magen, så vidt jeg har hørt.

Eg såg berre at det stod 22 September på terminlista, og det er jo 6 veker til, det var derfor eg syntes det var tidleg;) Men det er ingen krise om babyen kjem no. Dei gjer ingentig for å stoppe fødselen når ein er komen så langt, men det er litt ekstra å passé på. Satsar på at det går eit par veker til, når ein runder veke 37 er det fritt fram;)

Oi, håper babyen holder seg inne bittelitt til da!Har masse murringer i mage og korsygg og sinnsykt med nedpress, hatt det noen uker nå, men håper han venter litt til!

Back
Topp