Dagen i dag

bakemamma

Elsker forumet
I dag er det tiden for nok en kontroll. Først hos JM, deretter hos lege for vekstestimering... Så til indremedisiner pga sv.sk.diabetesen.. Ja, og ikke glem blodprøvene da :-p
Kjenner jeg blir sliten av bare tanken. Men skal bli spennende å se om de nå vil se meg oftere, eller om vi fortsetter med hver andre uke litt til.

Tenkte også jeg skulle få kjøpt inn enda litt mer småstash til bebisen. Så skal prøve å kikke litt rundt i Drammen før jeg stikker opp på sjukehuset... Lang dag blir det uansett.

I morra får vi besøk av svoger med dama, så jeg må få tatt litt smårydding også. Vaske over golva, og se over kjøleskapet... De skal være bare to netter da. Koselig blir det nok uansett. Sambo har jo ikke sett bror sin på 5 år nå... Ikke morro når man bor i hver sin ende av landet :-(

Høres ut som om du har nok å henge fingrene i i dag:-) Ventetiden blir nå kortere da, og det kan jo være greit!

I dag skal jeg pakke fødebagen. Planen er også å handle inn litt diverse småting og spise middag ute med sambo når han er ferdig på jobb, så det blir koselig:)

Høres ut som en fullpakket dag ja , ha en fin dag

Litt av en dag!! :) Håper alt går bra med tester og hos JM :)
Skal selv ta hunden opp til en venninne som også har hund og la de løpe løpsk der :)

Innholdsrik dag ja. 
Hvordan gikk kontrollene? Vært hos legen selv i dag og her var alt i orden. Ble en liten bytur etterpå så jeg fikk kjøpt bursdagsgave til mannen og klippet meg. Var et sted som hadde ledig akkurat når jeg kom. Greit å kunne kombinere litt og ikke trenge å reise til byen hver dag. 

Så koselig med besøk da. Kos dere masse!

Kontrollene gikk veldig bra :-)
H*n vokser jevnt og fint, og det er masse fin bevegelse. Neste kontroller blir i påskeuka, og da er det enda kortere tid igjen :-D

Fikk også kjøpt inn regntrekk og myggnett til vogna, pluss sånn badetermometer og vanlig temp. Også klarte jeg ikke la være da... Fant også en kjempefin uro, som jeg skal få sambo til å henge opp i løpet av helga :-D

Varpen:
Veldig kjekt når man kan slå flere fluer i en smekk ja :-) Er veldig frista til å ta en tur til frisøren sjøl snart, men kjenner jeg egentlig ikke har kjempebehovet for det. Sånn bortsett fra at jeg trenger litt farge i håret da ;-)

Hørtes ut som du har hatt mye å gjøre i dag. Så bra at kontrollene gjekk fint. 
Greit å få shoppa litt i samme slengen da.

Tonje89 skrev:
Skal si du står på!! Flinka! :)

Hvor får man kjøpt badetermometer?

Kjøpte mitt for 80-90kr på babyshop :)

Her har dagen gått med til veninne besøk som hadde med baby og hund. Så hundene har fått lekt seg. Ellers har jeg vasket bad, hengt opp noen bilder og strøket masse klær. Har fremdeles mye etter flyttelass i esker så fikk pakket opp noen esker med klær fulle av støv for noen dager siden - i dag flyttet de fra tørkestativ til strykebrett til skap :D

Greit å gjøre unna kontroller og bybesøk i en sleng da! Selv om det kan bli litt slitsomt :)
Vi skal det samme i morgen, vekstestimering og en kjapp bytur :)

Jeg kjøpte sånn pakke med badetermometer og vanlig på Bitteliten AS.
Der var det sånn smokketermometer også, så tre stykker til 349. Syns ikke det er så ille. :-)

DK82:
Hvordan går det med veksten hos deg?
Her vokser h*n stabilt, men er litt over gjennomsnittet. Legen sa riktignok at jeg ikke trengte vente med en kjempebaby da :-)

Oi, så flink du er. Tar sikkert litt på kreftene alt sammen, så husk og pust og ta vare på deg selv. Hvor lenge har du igjen nå?

Back
Topp