dagen i dag...

2become4

Forelsket i forumet
Idag var jeg på ul og fikk sett lille reka. åå så gøy det var. Bare 2, 5 cm men med armer og bein og et bankende hjerte!! Ho gynekologen sa det var svært liten sjans for spontanabort nå.  Fikk ut bilder også. Får nok ny termin i mai på ordinær ul. Blir nok forskjøvet frem. Håper jeg fortsatt er hos dere i oktober forumet og ikke havner langt uti november..[:D]

Ellers har jeg det helt topp for tiden. Nyter vår solen i fulle drag. Har bla spist ferske deilige reker til middag i dag. Fantastisk godt!! [:D]
Ha en god dag jenter!!

ok.. men jeg er nok ikke så langt på vei.. vet at jeg hadde sein eggløsning.fosteret er nok bare 7-8 uker gammelt.. så derfor er nok reka mi så liten...

Åh, så herlig å få se bebisen da! Sikkert en fin opplevelse! Gleder meg til jeg får se min jeg også!

ORIGINAL: Grimera

Åh, så herlig å få se bebisen da! Sikkert en fin opplevelse! Gleder meg til jeg får se min jeg også!

sign....

Så gøy da 2become4:)

så deilig!!! jeg var på ul den 22 og h*n var da 57 mm lang. sprella og klappet i hendene der inne... helt merkelig å se... forresten, jeg trenger hjelp... åssen får dere til å ha to sånne "signaturer"? jeg får bare beskjed om at jeg kan maks ha 255 tegn når jeg limer inn min andre... [8|]

Når jeg var på mitt förste ultralyd var den lille 2,2 cm eller noe sånt lang, så da var jeg i fölge gynekologen 8 + 4 på vei, så du er nok 8 - 9 uker på vei tenker jeg :)

Back
Topp