Dagen i dag..

Mai x 2<3

Glad i forumet
begynte supert[:D] Jeg fikk sove lenge, og ble servert frokost! Mannen hadde ryddet, vasket klær og satt frem en blomsteroppsats<3
Dagens høydepunkt: Rasmus krabber, og sier tydelig mamma[:D]
Dagens nedtur: Min søster og gode vennine dro til Bali i dag, hun blir der i 3 mnd[:(] Mannen min dro på jobb, han blir borte i "bare" 2 uker...

JESS, det var min dag[;)]

Så herlig start på dagen da! [:)] <3
Og fliiiinke Rasmus! Enda mer fart i hjemmet nå ;)
Kjipt at mannen din drar på jobb igjen, får håpe de 2 ukene går fort. I mens skal vi kose oss på Trondheimstur! (Håper vi holder oss friske alle sammen, så det blir noe av det) [:D]

ORIGINAL: Mexxie

Så herlig start på dagen da! [:)] <3
Og fliiiinke Rasmus! Enda mer fart i hjemmet nå ;)
Kjipt at mannen din drar på jobb igjen, får håpe de 2 ukene går fort. I mens skal vi kose oss på Trondheimstur! (Håper vi holder oss friske alle sammen, så det blir noe av det) [:D]

Ja jeg gleder meg til Trondheimstur, noe å se frem til ;D Håper bare Rasmus holder seg feberfri, vært det i dag heldigvis[:)]
Ble så stolt og rørt da han endelig tok noen krabbesteg[:D]

ORIGINAL: Faerytale

Det var jo en SUPER start på dagen! [:D] Tenk å feire morsdagen med en liten krabat som sier mamma da...  DET må være toppen av lykke det! [:)] Og flinkingen som krabber og alt! Tipper han ble stolt selv også!

Så får det positive overskygge det negative! [;)]

Ja jeg liker å tenke positivt![:D]
Han smilte stort da han skjønte hva han hadde klart, så herlig å se når de klarer nye ting[:D]

Back
Topp