dagen i dag:)

langlifrøken

Forumet er livet
god morgen[:D][:D]

hva skal dere i dag da?? regner med at en del er på jobb, men jeg har ferie.
sambo er en liten tur innom sin jobb og tar service på bilen vår, så jeg og tulla er
hjemme alene for øyeblikket[:D]

Heihei.
Idag er det ikke mye som skjer. Jeg er hjemme med snuppa, hun begynner i bhg på mandag[:)]
ha en fin dag da!||

Burde treeeent. Men skal rydde litt så pakke. Så skal jentene og jeg på hytta sammen med mamma og pappa til i morgen. Helgen skal jeg jobbe. Storetulla skal overnatte i lavo sammen med sin far lilletullemor skal til svigers. Skal jobber fredag kveld dobbelt lørdag og dag søndag så blir ikke så mye igjen av den helgen [:D].
Nyyyyte dagen [:D]

ha en super dag dere også[:D][:D]

I dag startet jeg dagen med å ta med meg jenta mi til tannlegen.. Hun må få trekt en jeksel hun har vært plaget med lenge nå. Men tannlegebesøket gikk som forventa (altså ikke bra) så da blir det henvisning til behandling på sykehuset. Nå har vi akkurat kommet hjem igjen og hun er ennå sur for at jeg vekte hun tidlig (08.30), så hun har gått å lagt seg igjen.
Kl 13 skal vi til dyrlegen med pusen vår, han skal få vaksine og bli idmerka. Ellers har vi ikke noen planer

Sambo kommer hjem i kveld, han reiste nordover i går kveld for å være med på begravelsen til bestemora si i dag. Skal bli godt å få han hjem igjen, selv om han bare har vært borte i 1 dag[8D][:)]

tja....får vel prøve å pusle litt her hjemme mellom kvalmebølgene....[:'(] nok av husarbeid å gjøre om jeg bare vil og gidder[8D] akkuart nå er jeg uggen så nå blir det soffan en stund[:'(][:)] må sikkert på butikken en tur...finne på no middag til min kjære kommer hjem fra jobb[:)]

I dag skal jeg rydde og ta helgevasken tenkte jeg [;)] Mini er i bhg, og jeg savner ham allerede [8D] Så får se når jeg henter ham [;)]
I morgen skal jeg og sambo på søskenbarn fest, og jeg håper at jeg klarer å skjule at jeg er gravid [8D] Vil jo ikke at de skal vite det enda, så jeg har planer om å ta med meg en spritflaske med vann og blande drinker med vann [;)] haha [:D] Mini skal være hos mormor og morfar [;)] Lørdag blir nok en rolig dag, og søndag skal jeg på jobb [;)]

I dag er en helt vanlig dag. Jobber som dagmamma ut denne mnd, så eg skal leke[:D]
Lille gutten min er i barnehage så skal å hente han snart. Samboeren er hjemme fra jobb idag,han er kjeeeeempe syk,hehe. Så må nok "pleie" han litt og!

Back
Topp