Dagen i dag, hva gjør folket

Blir tur på stranda idag, selv om jeg ett øyeblikk skulle ha ønsket å lagt på sofaen litt til
Håper mini i magen kvikner til snart ... var mega aktiv i går den trange plassen til tross...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Her er det ferie hos svigers for øyeblikket, reiser hjem i morgen, er veldig koselig med masse barn og leven, vi og min kjæres bror har til sammen 5 barn fra 6 - 1 år som koser seg veldig sammen :) de andre reiser hjem i dag så da blir det vel litt roligere frem til vi også reiser.

Ellers har eldstemann 4 årsdag på onsdag så det blir planlagt litt i forhold til det, en som gleder seg veldig :) planlegger "byggeprosjekt" hjemme til uka i tillegg, svigers blir noen dager etter fireårsdagen og hjelper til med det :)

Akkurat nå er flesteparten ute på tur, mens jeg har valgt å bli her å slappe av litt sånn at jeg ikke er alt for sliten når jeg kommer hjem fra ferien ;)

I dag er vi slappfiser alle tre.
Etter at sukkerklompen bada ute her om dagen så har han blitt syk. 40 i feber i går som ikke ville gå ned. Kl12 i natt fikk vi sove å tempen var stabil og i mårrest var den 38. 39 igjen nå til dupp men ellers god form. Litt slappere en vanlig da. Etter duppen blir det mere slapp.av.i.sofaen med god barnetv :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Off hørtes ikke mye godt ut, god bedring til jr:) håper dere fikk kosa dere litt for det om:)

Off hørtes ikke mye godt ut, god bedring til jr:) håper dere fikk kosa dere litt for det om:)

Takker for det. Joda, vi har kosa oss inne i dag. Striregna ute i hele dag.
Ingen feber på gutten til kvelds :) håper han er feberfri i morgen og :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

I dag har sønnen min og mannen min hatt siste feriedagen sin. Sønnen min og jeg kom hjem fra hyttetur i dag. Og mannen min har hatt noen fridager før "alvoret" braker løs. Vi har vært sammen med mine foreldre, min søster og min onkel og tante, og vi har kost oss glugg ihjel. Jeg gleder meg (dessverre) til i morgen for da har jeg huset for meg selv på dagtid igjen. Og noen uker for meg selv før vesla kommer. Fortsatt ting igjen å ordne her - kommer vel aldri i mål kjenner jeg meg selv rett...

Venter ei lita snuppe 5. august :)

The last project of this day, høygravid på første uka, møbel montering med mannen, småens seng

Back
Topp