Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter å ha hatt en føremiddagkvil, så skal me få i oss noe frokost. Etterpå skal eg og prinsen ned til en badeplass eg har lovd han. Seinare i dag skal vi cruise inn til Bø i Telemark. Der skal det vær nattåpent idag, da er det mye kjekt som skjer der.
Det er dagen våres idag.
E da lov til å være litt negativ når,an er sliten er så glad for at det ikke skal være noe overnattingsbesøk her på en stund, for da hadde jeg også måttet vaske, noe kroppen min ikke har spesielt lyst til vondt i bekkenet som fy, og i dag drar vi på hytta, med vonde madrasser... Og gubben tenker tydeligvis å være der hele ferien, uten å høre på meg og mine vondter, så her blir det nok så jeg drar hjem for å sove godt i egen seng noen dager innimellom ;PI dag er jeg høygravid, juhuuuu skal i barnedåp i dag, gruer meg, for jeg var hjemme alene med mini hele gårsdagen fordi sambo var på fest, og nå er han i dårlig form og han skal være fadder, så jeg måtte stå opp med mini klokka 06, pakke inn gave, skrive kort, ordne meg selv, kjøre og passe mini i kirka som er midt i sovetida. Bekkenet mitt er helt ødelagt etter i går, og når vi kommer hjem så står helgevasken for tur siden vi får overnattingsbesøk hele uka...
Så min negative fremtoning i innlegget her er bare preget av at jeg har smerter og er sliten. Regner med at dagen går greit når jeg først har kommet i gang