Dagen i dag, hva gjør folket

MiaDenPia

Elsker forumet
Tenkte å ha en slapp dag idag , foruten litt klesvask, og bare myse forran tv, må bare finne noen aktiviteter til jr (13) som helst skal sitte oppi meg

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Skal straks legge meg ut i solen med en bok:) alt er ryddig inne, så kan det med god samvittighet:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Etter å ha hatt en føremiddagkvil, så skal me få i oss noe frokost. Etterpå skal eg og prinsen ned til en badeplass eg har lovd han. Seinare i dag skal vi cruise inn til Bø i Telemark. Der skal det vær nattåpent idag, da er det mye kjekt som skjer der.

Det er dagen våres idag. ;)

Holder på og skjære opp melon, appelsin å vasker noen blåbær å har lagt vann i frysa:-) reiser på stranda om ca en time :-) der er det så god bris og det er så avkjølende og godt :-) senere skal jeg pakke for oss alle siden vi reiser til ullared imorgen i 5 dager, så reiser vi til Danmark neste lørdag 5 dager der også :-) jippi !!

Til alle: øres trivelig ut:)

Nattåpent i bø? Høres festlig ut, butikker som er langåpent da eller

Fikk lyst på melon jeg med nå:) spørs om ikke jeg må henn på butikken litt senere

Ullared, gled deg, var der forige helg :) knall gøy, masse fint også så billig!

Her fant jr frem den gamle bilbanen så den er montert og demontert (testet) og nå har han forsvunnet opp på toppetasjen i lag med pys, jeg har inntatt sofaen, sitter å ser på fødeavdelingen (opptak fra i formiddag)

Ja, butikkene har mye gode tilbud og mange av butikkene flytter ut i gatene. . Det er og mye underholdning for ungene så det skal bli gøy.. Spørs bare hvordan bekkenet mitt oppfører seg ;-)

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Høres koselig ut:)

Her ble det tur på sparket til brutbutikken, jr skal ei uke til farmor og farfar, men mannen fast på jobb, og jeg har ikke lappen, så desverre så kommer vi ingen vei for øyeblikket, de bor på landet så begrenset med buss og så skal han ha med litt bagasje, heldigvis så kan de hente men tar litt tid, så da måtte vi finne på noe tidsfordriv mens vi venter:)

Etter å ha hatt en føremiddagkvil, så skal me få i oss noe frokost. Etterpå skal eg og prinsen ned til en badeplass eg har lovd han. Seinare i dag skal vi cruise inn til Bø i Telemark. Der skal det vær nattåpent idag, da er det mye kjekt som skjer der.

Det er dagen våres idag. ;)

Her er det også nattåpent i dag :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Har vært på sykehuset å hatt sånn ctg, og har bretta å lagt inn alt av bebis klær, nå skal huset shines :)

Jordmortime der jeg fant ut at jeg nå har gått opp 17kg (!), noe som betyr at jeg har gått opp fem kg på tre uker... Så var det jobb og nå blir det en stille hjemmesidene kveld med tv og bok... Innkjøp av jordbær og melon for å holde meg unna godteri.. Nekter å komme over 20kg!!!

Venter ei lita jente den 27. August

I dag har jeg tatt blodprøve, blodprosenten var topp :)
Ellers har jeg fått gjort litt husarbeide å kosa meg med guttungen :) leika oss på verandan i ettermiddag, noe som endte med at han satt seg i tilitersbøtta med vann som jeg skulle vaske spisestolen hans med :p heldigvis ikke hatt oppi grønnsåpa. Nå er det snart natta :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Det hadde jeg og på sist jm time, altså gått opp noen kg , eller vet ikke om det er meg 4ller baby.. Jordbær og melon høres ikke dumt ut også er det godt i varmen

Tenker guttungen koste seg på verandaen , varmt i været?
:)

Idag tror jeg vi skalnoen ærend også blir det kanskje en tur til svigers mulig vi får besøk også får se hva det blir til

I dag skal vi ha kose dag i byn slik vi pleier og ha på lørdager :) så blir det og starte på prosjekt opprydding på eldste sitt rom der vi skal ta vekk alt han ikke leker med, skal bli godt og bli kvitt det..

Han kosa seg ja :) var ca 17grader å overskya, så ikke så alt for varm. Fikk varma seg i badestampen inne etterpå :) i dag er det 13grader å øsendepøsende regn :/ så blir innedag, kanskje en tur til pappan min senere i dag. Sønnen til stemor mi har kommet fra Riga så må vell hilse på:)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Da blei det henting av lampe i går, fikk også handla ny tak lampe til soverommet, den gamle har hengt i ledningen i en evighet å bare venta på utskiftning... kjempe fornøyd også var det krok feste på den (var sånn plafond) så ingen skruing var nødvendig. Ellers har vi værr en tur hos svigers og jammen blei det ikke grilling også når vi kom hjem:) håper dere andre også hadde en fin dag:)

I dag er jeg høygravid, juhuuuu:-) skal i barnedåp i dag, gruer meg, for jeg var hjemme alene med mini hele gårsdagen fordi sambo var på fest, og nå er han i dårlig form og han skal være fadder, så jeg måtte stå opp med mini klokka 06, pakke inn gave, skrive kort, ordne meg selv, kjøre og passe mini i kirka som er midt i sovetida. Bekkenet mitt er helt ødelagt etter i går, og når vi kommer hjem så står helgevasken for tur siden vi får overnattingsbesøk hele uka...

Så min negative fremtoning i innlegget her er bare preget av at jeg har smerter og er sliten. Regner med at dagen går greit når jeg først har kommet i gang:-)

I dag er jeg høygravid, juhuuuu:-) skal i barnedåp i dag, gruer meg, for jeg var hjemme alene med mini hele gårsdagen fordi sambo var på fest, og nå er han i dårlig form og han skal være fadder, så jeg måtte stå opp med mini klokka 06, pakke inn gave, skrive kort, ordne meg selv, kjøre og passe mini i kirka som er midt i sovetida. Bekkenet mitt er helt ødelagt etter i går, og når vi kommer hjem så står helgevasken for tur siden vi får overnattingsbesøk hele uka...

Så min negative fremtoning i innlegget her er bare preget av at jeg har smerter og er sliten. Regner med at dagen går greit når jeg først har kommet i gang:-)
E da lov til å være litt negativ når,an er sliten ;) er så glad for at det ikke skal være noe overnattingsbesøk her på en stund, for da hadde jeg også måttet vaske, noe kroppen min ikke har spesielt lyst til :P vondt i bekkenet som fy, og i dag drar vi på hytta, med vonde madrasser... Og gubben tenker tydeligvis å være der hele ferien, uten å høre på meg og mine vondter, så her blir det nok så jeg drar hjem for å sove godt i egen seng noen dager innimellom ;P

Back
Topp