Dagen i dag - FREDAG!!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Jeg har tatt helg! [:D] Emmeli er hjemme, vi skal ha en kosedag! [;)]

Hva skal dere i dag da?[:)]

Jeg er syk [:'(][:'(][:'(] Sitter her med ekstremt vondt i halsen, kjenner at hodet snart eksploderer. Kroppen vil ikke sammarbeide helt den heller. Håper formen kommer seg utover dagen! 

ORIGINAL: Lene1986

Jeg er syk [:'(][:'(][:'(] Sitter her med ekstremt vondt i halsen, kjenner at hodet snart eksploderer. Kroppen vil ikke sammarbeide helt den heller. Håper formen kommer seg utover dagen! 

Æsj da!!!!!!!!!!! Masse god bedring til deg da!!!!!!!!!!!!!!!!! [:)]

Tok helg i går kl 2300.

Akkurat nå sitter jeg under dyna i sofaen med dataen på fanget. Er drit trøtt. Bare hatt ettermiddag denne uka[:'(][:'(]

Emma sitter på gulvet og ser på ole brumm på dvd, Satt skulle jeg ha skrevet.....nå kom hun hit og stjeler MIN dyne...MIN dobbeldyne...Det var den kosen[8D]

I dag er planene å sende henne en tur i bhg. Jeg skal innom et solarium er så lei av min blåkritthvite hudfarge[:'(]

Hælg...ååå deilig[:D][:D][:D]

Kanskje laga en deilig biff i kveld...nammmmmmm[:D][:D]

ORIGINAL: *Maik1*

Tok helg i går kl 2300.

Akkurat nå sitter jeg under dyna i sofaen med dataen på fanget. Er drit trøtt. Bare hatt ettermiddag denne uka[:'(][:'(]

Emma sitter på gulvet og ser på ole brumm på dvd, Satt skulle jeg ha skrevet.....nå kom hun hit og stjeler MIN dyne...MIN dobbeldyne...Det var den kosen[8D]

I dag er planene å sende henne en tur i bhg. Jeg skal innom et solarium er så lei av min blåkritthvite hudfarge[:'(]

Hælg...ååå deilig[:D][:D][:D]

Kanskje laga en deilig biff i kveld...nammmmmmm[:D][:D]

Drite i å sende henne i bhg og heller leke med oss??? [:D][:D][:D]

God morgen. I dag våkna Anna kl.07.30, tidligste på leeenge...[;)]
De spiser grøt i bhg på fredager kl. 08 så vi heiv oss rundt og rallykjørte til bhg. Fornøyd snuppe ville mora skulle gå igjen da vi var komt...[8D]
Har snødd ca. 20cm i natt og nå regne det.. GREEEAAAT!!!!![:@][:@][:@]

Skal på kafé med 2-3 venninner senere. Ene har med seg dattera på 1,5 uke..[:D] Må pakke inn gaven først og rydde litt hus og vaske klær.. Bare spise opp frokosten.

Pizza på menyen her som alltids på en fredag!![:D]

jeg vil også ha kose dag hjemme snart. Det er det første jeg skal gjøre etter at jeg er ferdig med praksisen!

Må uannsett innom bhg for å hente klærne hennes. Er bare Gard som har henta henne denne uka, så da er alt av tøy der oppe.

Akkurat nå skal jeg slakke en stund på sofaen, mensensmerter from HELL!!!![:'(][:'(][:'(]

Må uannsett innom bhg for å hente klærne hennes. Er bare Gard som har henta henne denne uka, så da er alt av tøy der oppe.

Akkurat nå skal jeg slakke en stund på sofaen, mensensmerter from HELL!!!![:'(][:'(][:'(]
legg merke til tiden våre innlegg ble posta maik1

ORIGINAL: Reinbue

legg merke til tiden våre innlegg ble posta maik1

hehe[:D][:D][:D]

Tok 16 dager "ferie" i går. Men til gjengeld så sitter jeg her med syke smerter da. Så vet ikke helt jeg[;)]
Vell det verste er vertfall over, så håper jeg at noen av dagene jeg har sykemelding kan brukest til litt andre ting enn å suge på isbiter og spise piller meg rompa[8D][8D]

HATER STIKKPILLER[:D][;)]

går å veeenter jeg!!![:'(]
så ingen planer i dag heller, eller en liten bursdag til stesøstra mi..
men ellers ingenting[:D]

Barnehagen har planleggingsdag så ungene er hjemme, og siden jeg er syk og sover store deler av dagen, så er mannen hjemme med ungene... Vi chiller [:)]

Nettopp kommet hjem fra akvariet! Må si jeg ble litt skuffet da de hadde fjernet hele krokodille avd [8|]
Men kjekt var det!

Nå skal jeg ut med en venninne og i kveld skal jeg mest sannsynlig se film med en kompis [;)][:)]

ORIGINAL: Gullklomp

Nettopp kommet hjem fra akvariet! Må si jeg ble litt skuffet da de hadde fjernet hele krokodille avd [8|]
Men kjekt var det!

Nå skal jeg ut med en venninne og i kveld skal jeg mest sannsynlig se film med en kompis [;)][:)]

Fortelll

oi.. ble vist langt på dag før jeg så denne tråden.

dro på zumba klokka 10. Droppet mor/barn timen siden heine er pjusk.. sendte k og ådne avgårde til måløy når jeg kom hjem. Avslapping og kos med lillemann.. + en liten kamp i kveld siden han nå SKAL lære å sovne selv. [&:]

God ettermiddag[8D]

Nå har vi hatt en 5 timers frokost hos mamma - koselig! [:D] Så har jeg ryddet og ommøblert på vårt og ines rom! Emmeli har grønn-gul tynn bæsj, så jeg tror vi holder oss hjemme resten av dagen! [;)]

Men kjekt var det!

Fortelll

Er forløbig bare en kompis. Vi får se hva som skjer! Har nettopp truffet han, så må jo bli ordentlig kjent å sånt først [:)]

Han har barn selv, så det blir nok litt lettere da når han vet hva han går inn i om det skulle utvikle seg til noe mer. Spennende, spennede, spennende!! Kjenner det kribler i magen [:D] Han er så snill han!

Men kjekt var det!

Fortelll

Er forløbig bare en kompis. Vi får se hva som skjer! Har nettopp truffet han, så må jo bli ordentlig kjent å sånt først [:)]

Han har barn selv, så det blir nok litt lettere da når han vet hva han går inn i om det skulle utvikle seg til noe mer. Spennende, spennede, spennende!! Kjenner det kribler i magen [:D] Han er så snill han!

*Plystrer og er misunnelig på den magefølelsen* [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Men kjekt var det!

Fortelll

*Plystrer og er misunnelig på den magefølelsen* [:D][:D][:D]

Vil også ha den magefølelsen[:D][:D][:D]

Back
Topp