Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
Jeg er syk [:'(][:'(][:'(] Sitter her med ekstremt vondt i halsen, kjenner at hodet snart eksploderer. Kroppen vil ikke sammarbeide helt den heller. Håper formen kommer seg utover dagen!
ORIGINAL: *Maik1*
Tok helg i går kl 2300.
Akkurat nå sitter jeg under dyna i sofaen med dataen på fanget. Er drit trøtt. Bare hatt ettermiddag denne uka[:'(][:'(]
Emma sitter på gulvet og ser på ole brumm på dvd, Satt skulle jeg ha skrevet.....nå kom hun hit og stjeler MIN dyne...MIN dobbeldyne...Det var den kosen[8D]
I dag er planene å sende henne en tur i bhg. Jeg skal innom et solarium er så lei av min blåkritthvite hudfarge[:'(]
Hælg...ååå deilig[:D][:D][:D]
Kanskje laga en deilig biff i kveld...nammmmmmm[:D][:D]
ORIGINAL: *Maik1*legg merke til tiden våre innlegg ble posta maik1
Må uannsett innom bhg for å hente klærne hennes. Er bare Gard som har henta henne denne uka, så da er alt av tøy der oppe.
Akkurat nå skal jeg slakke en stund på sofaen, mensensmerter from HELL!!!![:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: Reinbue
ORIGINAL: *Maik1*legg merke til tiden våre innlegg ble posta maik1
Må uannsett innom bhg for å hente klærne hennes. Er bare Gard som har henta henne denne uka, så da er alt av tøy der oppe.
Akkurat nå skal jeg slakke en stund på sofaen, mensensmerter from HELL!!!![:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: Gullklomp
Nettopp kommet hjem fra akvariet! Må si jeg ble litt skuffet da de hadde fjernet hele krokodille avd [8|]
Men kjekt var det!
Nå skal jeg ut med en venninne og i kveld skal jeg mest sannsynlig se film med en kompis [;)][:)]
Fortelll

Nettopp kommet hjem fra akvariet! Må si jeg ble litt skuffet da de hadde fjernet hele krokodille avd [8|]
Men kjekt var det!
Nå skal jeg ut med en venninne og i kveld skal jeg mest sannsynlig se film med en kompis [;)][:)]
Fortelll
Er forløbig bare en kompis. Vi får se hva som skjer! Har nettopp truffet han, så må jo bli ordentlig kjent å sånt først [:)]
Han har barn selv, så det blir nok litt lettere da når han vet hva han går inn i om det skulle utvikle seg til noe mer. Spennende, spennede, spennende!! Kjenner det kribler i magen [:D] Han er så snill han!
ORIGINAL: Vand
Men kjekt var det!
Fortelll
Er forløbig bare en kompis. Vi får se hva som skjer! Har nettopp truffet han, så må jo bli ordentlig kjent å sånt først [:)]
Han har barn selv, så det blir nok litt lettere da når han vet hva han går inn i om det skulle utvikle seg til noe mer. Spennende, spennede, spennende!! Kjenner det kribler i magen [:D] Han er så snill han!
*Plystrer og er misunnelig på den magefølelsen* [:D][:D][:D]