Dagen din.....

helen79

Forumet er livet
Hvordan har dagen din vært idag?[;)]
(God, dårlig, koselig, trist, kjedelig osv.osv...)

Min dag har vært ok frem til nå. 
Vi stod opp vel kl 9 og kledde oss for å dra å handle. Dro på Lagunen Storsenter for å handle på Obs`n, de har 10,- tilbud og det pleier vi å benytte oss av, bilige middager å pålegg. bla. Så hadde de diverse smaksprøver der, den ene hadde hun damen sånn appelsin-sjokolade(sånn man skal dunke i bordet for å dele den) så tok jeg en og Albert tok en hel som sto til *pynt*, det var litt vittig, hehe[:D].
Når vi kom hjem var jeg litt ute med Jamie å dro han på akebrettet, han har vært mye inne de siste 10 dagene, er forkjølet og hoster masse, men er litt bedre nå[:)].
Jeg selv er *bra* forkjølet, verker i nakken og. Så har jeg vært endel på dataen, når jeg egentlig burde gjøre noe fornuftigt, hehe.
Skulle egentlig ha besøk av en kamerat i kveld, men han er blitt syk, så da blir det en rolig kveld. Men vi skal no kose oss med biff fordetom, hihi.

Håper alle har det bra i dag, ønsker dere en flott helg.[:)][:)][:)]

ORIGINAL: kpg

Kjedelig... Sambo er på jobb, jeg har ikke bil (eller lappen) og det er myyye snø ute[:'(]

Off, kjipt ja. Ta å lag deg en god varm kopp te, finn noe digg å ta på en god film, så sovner du midt i filmen og er uthvilt til en lang kveld med samboeren, hihi.[;)]

ORIGINAL: Cici03

har hatt en knall dag så langt [:)] Vært ute og aket og stått på ski med jentungen og bikkja [:)] Kost oss veldig. Og sambo har laget pølser til oss og måket verandaen slik at vi kunne kose oss i solveggen!!

Ååh, det hørtes skikkelig kos ut.[:)]

Rastløs...Er sååå knallvær her,men idag er første dagen tassen er feberfri så jeg tør ikke å friste skjebnen ved å ta han med ut og ake,han er fortsatt syk.Så vi har vært inne i 1 uke nå,men fikk ryddet opp i lagt over endel bilder på pc`n mens han sov istad da,så har jo fått gjort noe fornuftig.
Nå skal vi kle på oss og gå og handle,litt luft må jeg ha[8D][:D] Skal se om vi finner noe Valentines-dill til mannen...[;)][:)]

Stod opp med Elias og Jonas kl 07.30. Jonas fikk mat,og ble putta iseng igjen[:D]
Så på barnetv med Elias og spiste frokost.
Jonas stod opp igjen ca 1045. Da gjorde vi oss klar for en bytur, men før vi kom oss avgårde så var jeg dritforbanna på gubben.. ikke så morsomt[8D]

Vært på cafe og kosa oss, og Elias fikk stor godtepose av en svær senterbamse[:D]
Jeg fikk meg to stilige topper på BikBok til den nette sum av 99kr. Kosta egentlig 450kr[;)]

Så nå er vi hjemme igjen, og skal strax spise middag før vi skal ut i den nyydelige vinterværet.

Ikveld skal vi kose oss med ett glass vin eller to[:)]

helt ok egentlig. sambo og mini er på hytta sammen med svigers, så jeg og storebror sov leeenge idag. tror kl ble 11 før vi sto opp, så stekte vi rundstykker og koste oss med harry potter film, så ringte bestefar og fortalte at farmor på 69år var blitt kjempesyk etter cellegiften (ho har lungekreft [:(] ) så de vet ikke om ho vil overleve alle cellegiftene (har tatt 3 og skal ha 24) ho blir visst sykere og sykere etter hver kur [:(] ellers har jeg rydda og vasket hus, bare bad og soverommene igjen, så kommer søss og ei venninne i kveld så vi skal kose oss med taco iallefall.

Tja, ikke gjort noe fornuftig idag egentlig[:D] Magnus har vannkopper, Tara er forkjøla og jeg har streptokokker så vi holder oss inne[:D]

Har bakt sjokoladekake og lagd klart til taco paien i kveld da[:D]

Daizy:  godt med alt som blir gjort, ja. Har alltid masse å finne på, men.

Apeloffen:  Godt kjøp, ja. Heldige Elias, da[:D]

mammselamsen83: off, så trist med farmoren din.[:(]
Håper du får kost deg ikveld da, hvertfall.[;)]

Back
Topp