Dagen derpå...

førjulsbaby

Forelsket i forumet
Deilig å slappe av i sofaen med beina høyt etter en utrolig vellykket dåp i går!!

Lillegutt var kjempe snill hele dagen, mannen hadde laget fantastisk god mat, gudstjenesten var skikkelig fin og rørende, bordene ble veldig fint pyntet, et par koselige taler, og det virket som alle gjestene koste seg! Fikk masse hjelp til rydding underveis og etterpå, så jeg fikk masse tid til å menge med gjestene og koste meg masse selv...

men det var en sliten liten familie som kom hjem i går kveld. Tydelig at lille Eivind også var sliten, sov 13 timer i natt, og har allerede hatt en blund på morgenen. Tar på å være midtpunkt for en dag![:D]

Men må si det var utrolig deilig å få det overstått også... har en tendens til å utsette mye til siste liten, så ble en litt hektisk helg! Men absolutt verdt det når alt ble så vellykket!

Lykke til til dere alle som skal ha dåp de nærmeste ukene!! Gled dere [:)]

Gratulerer med vel overstått! [:)]

legger med noen bilder, men får kun til å legge et og et i hvert innlegg... jepp, ikke så teknisk av meg [;)]

iskake!

Godt å få kjolen av og finstasen på... og en liten sliten mor på slutten av selskapet!

gratulerer med vel overstått[:)] Fine bilder,skjønner godt at lillemann er sliten etter en hel dag med oppmerksomhet[:)][:)]

Gratulerer med overstått dåp![:)]

Så ut som en flott dåp,nydelig dåpsbarn og fine bilder![:D]

ORIGINAL: MilliVanilli

ORIGINAL: MilliVanilli

Fine gutten din som var så flott i finstasen sin [;)] Gratulerer med overstått dåpsdag. Håper den ble et godt minne å ha med seg sener i livet [:D] 

Back
Topp